۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۰۳:۴۹
تعداد بازدید: ۲۷۷۱۰۹
ادینسون کاوانی ستاره اروگوئه‌ای شیاطین سرخ برای پیوستن به جمع آبی و اناری‌ها حاضر به فداکاری بزرگی شده است.
کد خبر: ۴۶۵۳

کاوانی و کاهش شدید دستمزد برای حضور در نوکمپ

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، ادینسون کاوانی ستاره اروگوئه‌ای شیاطین سرخ برای پیوستن به جمع آبی و اناری‌ها در ماه ژانویه سال 2022 حاضر به فداکاری بزرگی شده است . قصد دارد دستمزد خود را به میزان قابل توجهی کاهش دهد.

شرایط ادینسون کاوانی در منچستر یونایتد تا روز پایانی نقل و انتقالات تابستانی امسال خوب پیش می‌رفت اما خبر جذب کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی سال‌های نه چندان دور شیاطین سرخ، اوضاع کاوانی برای حضور در ترکیب اصلی منچستر یونایتد را سخت کرد و این ستاره اروگوئه‌ای در رقابت‌های این فصل عمدتاً نیمکت نشین بوده است.

با توجه به شرایط بحرانی این فصل بارسلونا و نیاز شدید آبی و اناری‌ها به جذب یک مهاجم تمام‌کننده در نوک خط حمله تیم و علاقه آنها به کاوانی، این مهاجم 34 ساله قصد ترک منچستر یونایتد و پاسخ مثبت به بارسلونا را دارد و می‌خواهد هر طور شده در زمستان امسال به جمع آبی و اناری‌ها در نوکمپ اضافه شود.

منابع انگلیسی مدعی شده‌اند که کاوانی برای تسهیل انتقال خود به بارسلونا حاضر به کاهش قابل ملاحظه دستمزد خود با اگاهی از شرایط اقتصادی نابسامان کاتالان‌ها شده است. از طرفی ژاوی هرناندز سرمربی بارسلونا هم علاقه خاصی به این بازیکن دارد و از خوان لاپورتا خواسته است که به هر طریق ممکن شرایط حضور کاوانی در زمستان امسال به جمع آبی و اناری‌ها را فراهم کند.

برچسب ها: ادینسون کاوانی
ارسال نظر
آخرین اخبار