۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۰۳:۲۲
تعداد بازدید: ۷۷۱۹۶۰
هفته پانزدهم رقابت‌های فوتبال بوندس‌لیگا آلمان شب گذشته با انجام دو دیدار به پایان رسید.
کد خبر: ۴۴۶۲

گلباران شیر‌ها در کامرزبانک آره‌نا / نخستین برد فصل گریتر فورت مقابل یونیون برلین رقم خورد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، هفته پانزدهم رقابت‌های فوتبال بوندس‌لیگا آلمان شب گذشته با انجام دو دیدار به پایان رسید و در حساس‌ترین مسابقه تیم فوتبال آینتراخت فرانکفورت در ورزشگاه خانگی خود کامرزبانک آره‌نا با نتیجه پرگل ۵ بر ۲ بر بایر لورکوزن غلبه کرد.

توتا در دقیقه ۲۴، لیندستروم در دقیقه ۳۰ روی پاس جبرئیل ساو، اندیکا در دقیقه ۵۰، جاکیچ در دقیقه ۶۶ و جبرئیل ساو در دقیقه ۷۶ روی پاس رافائل بورره برای آینتراخت فرانکفورت در این مسابقه گلزنی کردند و گل‌های شیر‌ها (لقب تیم فوتبال بایر لورکوزن) توسط پاتریک شیک در دقایق ۵ روی پاس اندریچ و ۲۱ از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید.

نکته جالب کامبک دیدنی میزبان در این مسابقه بود که بازی ۲ بر صفر باخته را با زدن ۵ گل جبران کردند و پیروزی ارزشمندی را مقابل یکی از مدعیان کسب عنوان قهرمانی در رقابت‌های این فصل بوندس لیگا به دست آوردند.

بایر لورکوزن با وجود این شکست کماکان با ۲۷ امتیاز در رده سوم قرار دارد، اما اختلافش با بایرن مونیخ صدرنشین به ۱۰ امتیاز رسید. آینتراخت فرانکفورت هم با این پیروزی ۲۱ امتیازی شد و با چهار پله صعود به رده نهم جدول رده بندی نقل مکان کرد.

در دیدار دیگر تیم فوتبال گریتر فورت دست به کار بزرگی زد و در خانه با نتیجه یک بر صفر یونیون برلین را با شکست بدرقه کرد تا به نخستین برد این فصل خود پس از انجام ۱۵ مسابقه دست یابد.

تنها گل این مسابقه را نیلسن در دقیقه ۵۶ وارد دروازه یونیون برلین کرد.

گریتر فورت با این پیروزی روحیه‌بخش، ۴ امتیازی شد، اما کماکان شانس اول سقوط به دسته پایین‌تر محسوب می‌شود و در رده هجدهم جدول رده بندی ۱۸ تیمی بوندس لیگا آلمان قرار دارد و فاصله‌اش با آرمنیا بیله‌فلد تیم هفدهم جدول ۶ امتیاز است.

یونیون برلین هم با این شکست در امتیاز ۲۳ و رده ششم باقی ماند و فرصت صعود به پنجم در صورت کسب پیروزی را از دست داد.

برچسب ها: بوندس لیگا بایر لورکوزن
ارسال نظر
آخرین اخبار