۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۰۱:۴۳
تعداد بازدید: ۴۶۲۹۰۷
هفته هفدهم رقابت‌های فوتبال سری A ایتالیا با انجام یک دیدار دیگر دنبال شد.
کد خبر: ۴۴۵۷

اینتر ۴ – کالیاری ۰ / افعی‌ها بالاخره صدرنشین شدند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، هفته هفدهم رقابت‌های فوتبال سری A ایتالیا با انجام یک دیدار دیگر دنبال شد و تیم فوتبال اینتر میلان موفق شد با پیروزی ۴ بر صفر در ورزشگاه خانگی خود جوزپه مه‌آتزا مقابل کالیاری بالاخره صدر جدول جدول رده بندی را تصاحب کنند.

افعی‌ها (لقب تیم فوتبال اینتر) در این دیدار به لطف شکست ناپولی و توقف میلان، با روحیه بالا از کالیاری پذیرایی کردند و موفق شدند با گل‌های لائوتارو مارتینز در دقایق ۲۹ روی پاس هاکان چالهان اوغلو و ۶۶ روی پاس بارلا، آلکسیس سانچز در دقیقه ۵۱ روی پاس بارلا و هاکان چالهان اوغلو در دقیقه ۶۶ روی پاس آلکسیس سانچز به پیروزی ۴ بر صفر دست یابند.

شاگردان سیمونه اینزاگی با این پیروزی ارزشمند ۴۰ امتیازی شدند و برای نخستین بار در رقابت‌های این فصل موفق شدند صدرنشین شوند تا شانس نخست کسب عنوان قهرمانی و دفاع از این عنوان لقب بگیرند.

کالیاری هم با شکست در این مسابقه در امتیاز ۱۰ و رده نوزدهم باقی ماند.

در جدول رده بندی رقابت‌های فوتبال سری A ایتالیا، پس از اینتر که با ۴۰ امتیاز صدرنشین است، آث میلان با ۳۹ امتیاز جایگاه دوم را در اختیار دارد، آتالانتا با ۳۷ امتیاز سوم است و شاگردان لوچانو اسپالتی در تیم ناپولی در مدت سه هفته از صدر به رده چهارم سقوط کردند.

برچسب ها: سری A ایتالیا اینتر
ارسال نظر
آخرین اخبار