۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۸
تعداد بازدید: ۱۶۵۹۹۵
هفته شانزدهم رقابت‌های فوتبال سری A ایتالیا با انجام سه دیدار دیگر پیگیری شد.
کد خبر: ۳۸۳۰

پیروزی بنفش‌ها در خانه بولونیا و صعود به رده پنجم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، هفته شانزدهم رقابت‌های فوتبال سری A ایتالیا با انجام سه دیدار دیگر پیگیری شد و تیم فوتبال فیورنتینا موفق شد مقابل میزبان خود بولونیا با نتیجه ۳ بر ۲ به پیروزی برسد.

مودوبارو در دقیقه ۴۲ روی پاس ماتیاس وانبرگ و هیکی در دقیقه ۸۳ روی پاس اورسولینی برای میزبان در این مسابقه گلزنی کردند و گل‌های بنفش‌ها (لقب تیم فوتبال فیورنتینا) توسط ماله در دقیقه ۳۳ روی پاس گونزالز، کریستیانو بیراگی در دقیقه ۵۲ و داسان جاهوویچ در دقیقه ۶۶ به ثمر رسید.

فیورنتینا با این پیروزی ۲۷ امتیازی شد و به رده پنجم جدول رده‌بندی صعود کرد و جای شاگردان ژوزه مورینیو را در این مکان گرفت و بولونیا در امتیاز ۲۴ و رده هشتم باقی ماند.

در دیدار دیگر تیم فوتبال لا اسپزیا در خانه به نتیجه تساوی ۲ بر ۲ مقابل ساسولو دست یافت.

ساسولو با این تساوی ۲۰ امتیازی شد و به رده یازدهم جدول رده‌بندی رقابت‌های فوتبال سری A ایتالیا صعود کرد و لاسپزیا ۱۲ امتیازی شد و در رده هفدهم جدول باقی ماند.

در سومین مسابقه هم تیم فوتبال ونیز میزبان هلاس ورونا بود که این مسابقه در نهایت با نتیجه پرگل ۴ بر ۳ به سود تیم میهمان خاتمه یافت.

هلاس ورونا با این پیروزی ۲۳ امتیازی شد و به رده نهم جدول رده‌بندی صعود کرد و ونیز در امتیاز ۱۵ و رده شانزدهم باقی ماند.

در ادامه رقابت‌های این هفته سری A ایتالیا امشب و فردا شب چهار دیدار دیگر برگزار می‌شود که مسابقات و زمان برگزاری آن‌ها به وقت ایران به شرح زیر است:

یکشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۰:

سمپدوریا - لاتزیو ۲۰:۳۰
یوونتوس - جنوا ۲۳:۱۵

دوشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۰:

امپولی - اودینزه ۲۱:۰۰
کالیاری - تورینو ۲۳:۱۵

برچسب ها: سری A ایتالیا فیورنتینا
ارسال نظر
آخرین اخبار