۰۹ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۵
تعداد بازدید: ۲۲۵۷۴۸
هفته پانزدهم رقابت‌های فوتبال سری A ایتالیا با انجام دو دیدار آغاز شد.
کد خبر: ۳۴۲۳

تثبیت جایگاه چهارم فرشتگان با هت‌تریک ماریو پاسالیچ

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، هفته پانزدهم سری A ایتالیا با انجام دو دیدار آغاز شد و تیم فوتبال آتالانتا در ورزشگاه خانگی خود با نتیجه 4 بر صفر ونیز را شکست داد.

در این دیدار ماریو پاسالیچ برای فرشتگان هت‌تریک کرد و موفق شد در دقایق 7 توسط ژوزف ایلیچ و 12 و 68 روی پاس لوئیز موریل برای آتالانتا گلزنی کند، گل دیگر آتالانتا هم توسط کوپمینرس در دقیقه 57 روی پاس جرمن پزلا به ثمر رسید.

شاگردان جیان پیرو گاسپرینی با این پیروزی پرگل 31 امتیازی شدند و جایگاه چهارمی خود را تثبیت کردند و ونیز در امتیاز 15 و رده شانزدهم باقی ماند.

در دیدار دیگر تیم فوتبال فیورنتینا در ورزشگاه خانگی خود آرتمیو فرانچی با نتیجه 3 بر یک بر سمپدوریا غلبه کرد.

خوزه کایخون در دقیقه 24 روی پاس سوتیل، داسان جاهوویچ در دقیقه 33 روی پاس جیاکومو بوناونتورا و سوتیل 45 برای بنفش‌ها گلزنی کردند و تنها گل سمپدوریا توسط مانولو گابیادینی در دقیقه 15 روی پاس آنتونیو کاندروا وارد دروازه فیورنتینا شد.

فیورنتینا با این برد 24 امتیازی شد و جایگاه ششمی خود را تثبیت کرد و سمپدوریا با 15 امتیاز در رده پانزدهم باقی ماند.

در ادامه این رقابت‌ها امشب دو دیدار دیگر برگزار می‌شود و طبق برنامه از ساعت 23:15 هلاس ورونا میزبان کالیاری است و سالرنیتانا تیم قعرنشین جدول رده‌بندی از یوونتوس پذیرایی کرده است.

رقابت‌ها هفته پانزدهم روز چهارشنبه با انجام چهار دیدار دیگر پیگیری می‌شود که دیدارها و ساعت مسابقات به وقت ایران به شرح زیر است:

بولونیا - آاس رم 21:00

اینتر - لا اسپزیا 21:00

جنوا - آث میلان 23:15

ساسولو - ناپولی 23:15

همچنین روز پنجشنبه دو دیدار پایانی این هفته برگزار خواهد شد که دو مسابقه و ساعت برگزاری آنها به وقت ایران به این شرح است:

تورینو - امپولی 21:00

لاتزیو - اودینزه 23:15

برچسب ها: سری A ایتالیا
ارسال نظر
آخرین اخبار