۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۰
تعداد بازدید: ۳۶۶۶۹۲
هفته سیزدهم سری A ایتالیا با انجام چهار دیدار دیگر پیگیری شد و رکورد شکست‌ناپذیری ناپولی در رقابت‌های این فصل بالاخره شکسته شد.
کد خبر: ۲۷۲۹

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، هفته سیزدهم سری A ایتالیا با انجام چهار دیدار دیگر پیگیری شد و رکورد شکست‌ناپذیری ناپولی در رقابت‌های این فصل در ورزشگاه جوزپه مه‌آتزا توسط اینترمیلان بالاخره شکسته شد تا تنها تیم بدون شکست در رقابت‌های این فصل پنج لیگ معتبر اروپایی هم طعم شکست را بچشد.

نراتزوری در ورزشگاه خانگی خود جوزپه مه‌آتزا میزبان ناپولی صدرنشین بود و موفق شد شاگردان لوچانو اسپالتی را با نتیجه 3 بر 2 شکست داد تا علاوه بر تحمیل نخستین شکست فصل به این تیم، خود نیز در کورس قهرمانی باقی بماند.

هاکان چالهان اوغلو در دقیقه 25 از روی نقطه پنالتی، ایوان پریشیچ در دقیقه 44 و مارتینز در دقیقه 61 برای میزبان در این دیداری نراتزوری گلزنی کردند و گل‌های ببرهای جنوب (لقب تیم فوتبال ناپولی) توسط پیوتر زیلنسکی در دقیقه 17 روی پاس لورنزو اینسینیه و دریس مرتنز در دقیقه 79 روی پاس کالیدو کولیبالی به ثمر رسیدند.

ناپولی با وجود این شکست، در امتیاز 32 باقی ماند اما به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به آث‌میلان صدرنشین باقی ماند و اینتر با کسب 3 امتیاز شیرین خانگی 28 امتیازی شد و فاصله خود را با صدرنشینان کاهش داد تا در کورس رقابت برای قهرمانی باقی بماند.

در سایر دیدارها نتایج زیر به دست آمد:

ساسولو 2 – کالیاری 2

بولونیا 0 – ونیز 1

سالرنیتانا 0 - سمپدوریا 2

ارسال نظر
آخرین اخبار