۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۰۳:۲۳
تعداد بازدید: ۸۶۰۶۲
هفته پانزدهم رقابت‌های فوتبال سری A ایتالیا امشب با انجام دو دیدار دیگر پیگیری شد.
کد خبر: ۳۵۱۲

ساسولو ترمز ناپولی را کشید؛ آث‌میلان جایگاه دوم را از اینتر پس گرفت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، هفته پانزدهم رقابت‌های فوتبال سری A ایتالیا امشب با انجام دو دیدار دیگر پیگیری شد و تیم فوتبال ناپولی صدرنشین فعلی جدول رده‌بندی این رقابت‌ها در خانه ساسولو به تساوی 2 بر 2 رضایت داد تا سایه میلان و اینتر را پشت سر خود حس کند.

در این دیدار فابین رویز در دقیقه 51 روی پاس پیوتر زیلنسکی و دریس مرتنز در دقیقه 60 و باز هم روی پاس پیوتر زیلنسکی از میزبان خود 2 بر صفر پیش افتادند اما این پایان کار نبود و ساسولو موفق شد در دقایق 72 با گل اسکاماکا روی پاس کیریاکوپولوس و 89 با گل فراری روی پاس دومنیک براردی بازی را به تساوی بکشاند تا شاگردان اسپالتی دو امتیاز حساس را از دست بدهند و تیم‌های میلانی تعقیب‌کننده خود را نزدیک‌تر و نزدیک‌تر از گذشته به خود ببینند.

ببرهای جنوب (لقب تیم فوتبال ناپولی) با این تساوی 36 امتیازی شدند و صدرنشینی خود را حفظ کردند و ساسولو با تک امتیاز این دیدار 19 امتیازی شد و به رده یازدهم جدول رده‌بندی سری A ایتالیا صعود کرد.

در دیدار حساس دیگر تیم فوتبال آث‌میلان موفق شد در خانه جنوا با سه گل به برتری دست یابد. زلاتان ایبراهیموویچ در دقیقه 10 با یک کاشته دیدنی گل نخست روسونری را وارد دروازه جنوا کرد و در ادامه جونیور مسیاس در دقایق 47 و 61 (روی پاس براهیم دیاز) دو گل دیگر برای میلان به ثمر رساند تا روسونری این دیدار حساس را با نتیجه 3 بر صفر به سود خود به پایان برساند.

آث‌میلان با این پیروزی 35 امتیازی شد و جایگاه دومی خود را از اینتر پس گرفت و جنوا با 10 امتیاز در رده هجدهم باقی ماند.

همچنین فردا شب دو دیدار پایانی این هفته برگزار می‌شود که مسابقات و ساعت برگزاری آنها به وقت ایران به شرح زیر است:

تورینو - امپولی 21:00

لاتزیو - اودینزه 23:15

برچسب ها: سری A ایتالیا
ارسال نظر
آخرین اخبار