۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۳
تعداد بازدید: ۷۰۹۹۷۸
هفته هفدهم سری A ایتالیا یکشنبه شب با انجام چهار دیدار دیگر پیگیری شد.
کد خبر: ۴۴۵۵

شکست خانگی ببر‌های جنوب و تعارف صدر به میلان و اینتر / صعود فرشته‌ها به رده سوم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، هفته هفدهم سری A ایتالیا یکشنبه شب با انجام چهار دیدار دیگر پیگیری شد و در حساس‌ترین مسابقه تیم فوتبال ناپولی در ورزشگاه خانگی خود دیه گو آرماندو مارادونا با نتیجه یک بر صفر مغلوب امپولی شد تا فرصا بازگشت به صدر جدول رده بندی را از دست بدهد و صدر جدول را به دیگر مدعیان این فصل یعنی اینتر و میلان تعارف کند.

تنها گل این مسابقه را پاتریک کوترونه در دقیقه ۷۱ وارد دروازه ببر‌های جنوب (لقب تیم فوتبال ناپولی) کرد.

ناپولی با این شکست در امتیاز ۳۶ باقی ماند و به رده چهارم جدول سقوط کرد و امپولی ۲۶ امتیازی شد و به رده هفتم صعود کرد.

در یکی دیگر از دیدار‌های حساس تیم فوتبال آتالانتا موفق شد با نتیجه ۲ بر یک میزبان خود هلاس ورونا را شکست دهد.

برای فرشته‌ها (لقب تیم فوتبال آتالانتا) در این مسابقه الکسی میرانچوک در دقیقه ۳۷ روی پاس جرمن پزلا و کوپمینرس در دقیقه ۶۲ گلزنی کردند و تنها گل میزبان را جیوانی سیمئونه در دقیقه ۲۲ روی پاس فراونی به ثمر رساند.

شاگردان جیان پیه‌رو گاسپرینی با این پیروزی خارج از خانه ارزشمند ۳۷ امتیازی شدند و به رده سوم جدول رده بندی صعود کردند تا جای ببر‌های جنوب (لقب تیم فوتبال ناپولی) و شاگردان لوچانو اسپالتی را در این رده بگیرند. هلاس ورونا هم با این شکست در امتیاز ۲۳ و رده یازدهم باقی ماند.

در دیدار مهم دیگر تیم فوتبال ساسولو موفق شد در ورزشگاه خانگی خود لاتزیو را با نتیجه ۲ بر یک با شکست بدرقه کند.

دومینیک براردی در دقیقه ۶۳ روی پاس جیاکومو راسپادوری و جیاکومو راسپادوری در دقیقه ۶۹ روی پاس دومینیک براردی برای ساسولو در این مسابقه گلزنی کردند. تنها گل لاتزیو را زاکاگنی در دقیقه ۷ روی پاس پدرو رودریگز به ثمر رساند.

عقاب‌ها با این شکست در امتیاز در امتیاز ۲۵ و رده نهم جدول باقی ماندند و ساسولو ۲۳ امتیازی شد و به رده دوازدهم جدول رده بندی صعود کرد.

در مسابقه دیگر تیم فوتبال تورینو موفق شد در ورزشگاه خانگی خود المپیکو شهر تورین با نتیجه ۲ بر یک از سد بولونیا بگذرد.

آنتونیو سانابریا در دقیقه ۲۴ روی پاس ساسا لوکیچ و آداما سومائورو در دقیقه ۶۹ (گل به خودی) برای تورینو در این مسابقه گلزنی کردند و تک گل بولونیا را اورسولینی در دقیقه ۷۹ از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

تورینو با این پیروزی ۲۲ امتیازی شد، اما صعودی در جدول نداشت و در مکان سیزدهم باقی ماند و بولونیا در امتیاز ۲۴ و رده دهم باقی ماند.

برچسب ها: سری A ایتالیا ناپولی آتالانتا
ارسال نظر
آخرین اخبار