۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۵
تعداد بازدید: ۳۲۴۱۶۳
هفته هفدهم رقابت‌های فوتبال سری A ایتالیا با انجام دو دیدار دیگر پیگیری شد.
کد خبر: ۴۳۶۷

بنفش‌ها جای بانوی پیر را در رده پنجم گرفتند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، هفته هفدهم رقابت‌های فوتبال سری A ایتالیا با انجام دو دیدار دیگر پیگیری شد و در مهم‌ترین مسابقه تیم فوتبال یوونتوس مقابل میزبان خود ونیز با نتیجه تساوی یک بر یک متوقف شد.

در این دیدار آرامو در دقیقه ۵۵ روی پاس ریجچیانو هاپس برای میزبان گلزنی کرد و گل بانوی پیر توسط آلوارو موراتا در دقیقه ۳۲ وارد دروازه ونیز شد.

بانوی پیر با تک امتیاز حاصل از این تساوی ۲۸ امتیازی شد و به رده ششم جدول رده بندی رقابت‌های فوتبال سری A ایتالیا سقوط کرد و ونیز هم به امتیاز ۱۶ رسید و در رده شانزدهم باقی ماند.

در دیدگر دیدار مهم دیگر تیم فوتبال فیورنتینا موفق شد با نتیجه پرگل ۴ بر صفر سالرنیتانا قعرنشین جدول رده بندی را در ورزشگاه خانگی خود آرتمیو فرانچی شکست دهد و جای یوونتوس را در رده پنجم بگیرد.

در این دیدار جیاکومو بوناونتورا در دقیقه ۳۱، داسان جاهوویچ در دقایق ۵۱ روی پاس آلفرد دونکان و ۸۴ روی پاس سوتیل و ماله در دقیقه ۹۰ رای بنفش‌ها گلزنی کردند.

فیورنتینا با این پیروزی ارزشمند ۳۰ امتیازی شد و به رده پنجم جدول رده بندی صعود کرد و جای یوونتوس را گرفت و سالرنیتانا هم با این شکست کماکان با ۸ امتیاز در قعر جدول باقی ماند.

برچسب ها: سری A ایتالیا فیورنتینا
ارسال نظر
آخرین اخبار