۱۲ آذر ۱۴۰۰ - ۰۱:۴۵
تعداد بازدید: ۳۶۰۱۶۸
هفته پانزدهم رقابت‌های فوتبال سری A ایتالیا با انجام یک دیدار دیگر خاتمه یافت.
کد خبر: ۳۵۹۸

لاتزیو 4 – اودینزه 4 / تساوی خانگی عقاب‌ها در دیداری با 3 اخراجی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، هفته پانزدهم رقابت‌های فوتبال سری A ایتالیا با انجام یک دیدار دیگر خاتمه یافت و تیم فوتبال لاتزیو در ورزشگاه خانگی خود المپیکو مقابل اودینزه به تساوی 4 بر 4 رسید و موفق به کسب 3 امتیاز خانگی نشد.

در این دیدار پربرخورد و جنجالی که با 3 اخراجی همراه بود، چیرو ایموبیله در دقیقه 34، پدرو رودریگز 51، سرگی میلینکوویچ ساویچ در دقیقه 56 و فرانچسکو آچربی در دقیقه 79 روی پاس باشیچ برای عقاب‌ها (لقب تیم فوتبال لاتزیو) گلزنی کردند و گل‌های اودینزه توسط بتو در دقایق 17 روی پاس موتو جیجلو و 32 روی پاس ایساک ساکسس، مولینا در دقیقه 44 روی پاس جرارد دلوفئو و تولگای آرسلان در دقیقه 99 روی پاس فرناندو فورستیری به گل رسیدند.

در این دیدار پاتریک بازیکن تیم فوتبال لاتزیو در دقیقه 57 با دریافت کارت زرد دوم از داور مسابقه اخراج شد و در میدان مقابل مولینا در دقیقه 69 با دریافت کارت زرد دوم و والاس سوزا در دقیقه 90 با دریافت کارت قرمز مستقیم از داور مسابقه اخراج شدند.

لاتزیو با این تساوی خانگی 22 امتیازی شد و در رده نهم جدول رده‌بندی رقابت‌های فوتبال سری A ایتالیا قرار گرفت و اودینزه نیز با امتیاز 16 رسید و در جایگاه چهاردهم جدول باقی ماند.

در جدول رده‌بندی سری A ایتالیا تیم فوتبال ناپولی با 36 امتیاز صدرنشین است و آث‌میلان و اینتر با 35 و 34 امتیاز دوم و سوم هستند. آتالانتا نیز با 31 امتیاز در جایگاه چهارم ایستاده است.

برچسب ها: سری A ایتالیا
ارسال نظر
آخرین اخبار