۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۲
تعداد بازدید: ۶۴۲۰۰۵
آخرین دیدار از هفته دوازدهم سری A ایتالیا در ورزشگاه سن‌سیرو بین دو تیم همشهری میلان و اینتر در شهرآورد دلامادونینا برگزار شد و با تساوی به پایان رسید.
کد خبر: ۱۶۸۴

میلان 1 - اینتر 1؛ دربی دلامادونینا برنده نداشت / میلان هدیه ناپولی را پس فرستاد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، آخرین دیدار از هفته دوازدهم سری A ایتالیا در ورزشگاه سن‌سیرو بین دو تیم همشهری میلان و اینتر در شهرآورد دلامادونینا برگزار شد و با تساوی به پایان رسید.

با توجه به توقف ناپولی مقابل هلاس ورونا، روسونری این فرصت را داشت تا با غلبه بر همشهری صدرنشین رقابت‌های این فصل سری A ایتالیا شود اما این مسابقه درنهایت با تساوی 1 بر 1 به پایان رسید تا میلان با 32 امتیاز و هم‌امتیاز با ناپولی و به دلیل تفاضل گل کمتر در رده دوم جدول رده‌بندی قرار بگیرد.

اینتر نیز با این تساوی 25 امتیازی شد و جایگاه سوم خود را تثبیت کرد.

در این مسابقه ابتدا هاکان چالهان اوغلو در دقیقه 11 و از روی نقطه پنالتی نراتزوری را 1 بر صفر پیش انداخت اما خیلی زود و در دقیقه 17 روی اشتباه استفان دیفری (گل به خودی) بازی مساوی شد. این پایان کار نبود و اینتر در دقیقه 27 صاحب یک ضربه پنالتی دیگر شد که این بار لائوتارو مارتینز مهاجم آرژانتینی اینتر موفق به گلزنی نشد تا دیدار دو تیم در نیمه نخست با همان نتیجه 1 بر 1 به پایان برسد.

تلاش دو تیم در نیمه دوم نیز بی‌نتیجه بود تا دربی دلامادونینا به میزبانی میلان با تساوی به پایان برسد و ناپولی بیشترین نفع را از این تساوی در رقابت مدعیان کسب اسکودتو ببرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار