۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۴
تعداد بازدید: ۸۰۹۴۲
به‌مناسبت گرامیداشت هفته دولت صورت گرفت؛
مدیر امور روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک مسکن، از راه‌اندازی میز خدمت در شعب بانک مسکن سراسر کشور در هفته دولت از امروز به مدت دو هفته خبر داد.
کد خبر: ۲۰۶۱۹

راه‌اندازی میز خدمت در شعب بانک مسکن سراسر کشور

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، مهدی سندگل نظامی با اشاره به اقدامات بانک در هفته دولت اظهار کرد: با توجه به دیدگاه مدیرعامل محترم بانک مسکن در خصوص اینکه روسای شعب در واقع خود یک مدیرعامل بوده و توانایی و مهارت رفع مشکلات مشتریان را دارند، بنابراین هر شعبه بانک در واقع با اختیار کامل می‌تواند پاسخگوی مشکلات و دغدغه‌های شهروندان در حوزه فعالیت‌ها و خدمات این بانک باشد.

وی ادامه داد: هفته دولت بهترین بهانه برای تسریع و تسهیل این دیدگاه بوده و در این خصوص مدیرعامل محترم بانک مسکن دستورات ویژه‌ای را صادر کرده‌اند.

مدیر امور روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک مسکن ادامه داد: بنابر این دستورات، مقرر شد به مدت دو هفته در تمام شعب سراسر کشور میز خدمت با هدف پاسخگویی مسئولان شعب به منظور رسیدگی و حل مشکلات و مسایل مشتریان بانک برپا شود.

سندگل نظامی بیان کرد: به این منظور نخستین بازدید میدانی در راستای نظارت بر اجرای دستور مدیرعامل محترم و در راستای تکریم مشتریان و تسهیل ارائه خدمات بانکی از شعبه مرکزی ورامین و همچنین دو شعبه هفده شهریور و میدان شهدای تهران انجام شد.

وی تصریح کرد: لازم به ذکر است در پایان این دو هفته بر اساس عملکرد مدیریت‌های مختلف، شعب برتر هر استان انتخاب شده و به نحوه شایسته‌ای از آنان قدردانی خواهد شد.

برچسب ها: بانک مسکن هفته دولت میز خدمت
ارسال نظر
آخرین اخبار