۰۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۶
تعداد بازدید: ۹۵۴۶۹
در هشتاد و نهمین نشست علمی-تخصصی مرکز پژوهش‌های توسعه و آینده‌نگری؛
هشتاد و نهمین نشست علمی-تخصصی با موضوع «مدیریت و بهره‌وری سبز (سیاست‌ها و راهکارها)» در مرکز پژوهش‌های توسعه و آینده‌نگری برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۱۰۴۹
نویسنده : مجتبی آزادیان

سیاست‌ها و راهکار‌های مدیریت و بهره‌وری سبز بررسی می‌شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، هشتاد و نهمین نشست علمی-تخصصی با مدیریت علمی فرخ مسجدی رئیس امور آب، کشاورزی و محیط زیست سازمان برنامه و بودجه کشور و همچنین با سخنرانی اسماعیل فاتحی‌فر استاد و رئیس دانشگاه صنعتی سهند تبریز، زهرا عابدی عضو هئیت علمی دانشگاه، مشاور سابق سازمان ملی بهره‌وری، آیدا شریعت‌مداری مدرس دانشگاه، مشاور در حوزه بهره‌وری با مشارکت فعال جامعه علمی، پژوهشی، دانشگاهی، اندیشگاهی، صاحبنظران، مدیران و کارشناسان دستگاههای اجرایی ملی و استانی به صورت مجازی برگزار می شود.

مرکز پژوهش‌های توسعه و آینده‌نگری سازمان برنامه و بودجه از صاحب‌نظران و علاقه‌مندان دعوت می‌کند به منظور بهره‌مندی از مباحث مطرح‌شده و ایراد نظرات تخصصی خود به تالار نشست‌های مجازی این مرکز مراجعه کنند.

این نشست در روز چهارشنبه ۹ شهریور ماه سال ۱۴۰۱، ساعت ۱۰ الی ۱۲ ظهر برگزار می‌شود.

به گزارش خطوط، این نشست هشتاد و نهمین نشست علمی-تخصصی و با عنوان مدیریت و بهره‌وری سبز (سیاست‌ها و راهکارها) است که به همت دفتر آموزش و ترویج مرکز پژوهش‌های توسعه و آینده‌نگری سازمان برنامه و بودجه با حضور صاحب‌نظران ملی و استانی برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای شرکت در این نشست مجازی به آدرس http://connect.mporg.ir/dfrc مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به آدرس اینترنتی مرکز پژوهش‌های توسعه و آینده‌نگری به نشانی www.dfrc.ir مراجعه کنند.

برچسب ها: مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری سازمان برنامه و بودجه سازمان برنامه و بودجه کشور مدیریت و بهره وری سبز
ارسال نظر
آخرین اخبار