۱۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۹
تعداد بازدید: ۸۴۲۸۵
معاون عمرانی استاندار خوزستان تاکید کرد: باید فرهنگ ترافیک در میان مردم خوزستان نقطه به نقطه گسترش داده شود و از این رو روستا به روستا، شهر به شهر رفت تا فرهنگ ترافیک جا بیفتد تا شاهد حضور راننده‌های بدون گواهینامه یا معاینه فنی نباشیم.
کد خبر: ۲۱۲۰۲

فرهنگ ترافیک در میان مردم خوزستان گسترش داده شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، محمد خانچی ظهر امروز پنجشنبه در جلسه اضطراری بررسی حادثه محور کمربندی شوشتر به خانواده‌های داغدار این حادثه تسلیت گفت و برای ۹ مصدوم آرزوی بهبودی کرد.

وی در ادامه به علت اصلی سانحه یعنی مینی‌بوس فرسوده حامل کارگران فصلی اشاره کرد و افزود: باید برای ماشین‌های فرسوده و ناایمن در جاده فکری اساسی کرد چون اگر بهترین جاده‌ها را هم داشته باشیم باز هم با وجود ماشین‌های ناایمن فرسوده شاهد تصادفات خواهیم بود.

خانچی با اشاره به حجم تصادفات جاده‌ای عنوان کرد: اغلب تصادفات مربوط به ماشین‌های حمل کارگران است که یا معاینه فنی ندارند یا اصول دیگر ایمنی را رعایت نمی‌کنند.

معاون عمرانی استاندار خوزستان افزود: باید مقابل خطرات بدون هیچ اغماضی برخورد شود زیرا موظف به حفظ امنیت جانی مردم هستیم. شرکت‌ها باید موظف شوند تا ناوگان حمل و نقل خود را نوسازی کنند تا شاهد چنین سوانحی در استان نباشیم.

وی تاکید کرد: باید فرهنگ ترافیک در میان مردم خوزستان نقطه به نقطه گسترش داده شود و از این رو روستا به روستا، شهر به شهر رفت تا فرهنگ ترافیک جا بیفتد تا شاهد حضور راننده‌های بدون گواهینامه یا معاینه فنی نباشیم.

خانچی گفت: توسعه حوزه راه، حمل و نقل و زیرساخت یکی از اولویت‌های جدی در خوزستان است که در یک سال گذشته بالغ بر ۹۰ هزار میلیارد ریال پروژه در حوزه‌های راهداری، حمل و نقل و زیرساخت در راستای جلوگیری از وقوع تصادفات انجام شده است./مهر.

برچسب ها: محمد خانچی استانداری خوزستان کاهش تلفات جاده ای نوسازی ناوگان صنایع خوزستان
ارسال نظر
آخرین اخبار