۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۸
تعداد بازدید: ۱۴۶۰۰۳
شهردار منطقه ۱۸ پایتخت گفت: بیمارستان تخصصی و فوق‌‌تخصصی کودکان حکیم، عصر امروز با حضور رئیس جمهور افتتاح و در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.
کد خبر: ۲۱۳۹۵

بزرگ‌ترین بیمارستان تخصصی کودکان افتتاح می‌شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، محمدجواد خسروی با اشاره به افتتاح بزرگترین بیمارستان تخصصی کودکان در جنوب‌غرب پایتخت اظهار کرد: احداث این بیمارستان مجهز که از سال 98 با همکاری مدیریت شهری منطقه در زمینی به وسعت 5 هکتار توسط یکی از افراد خیر و نیکوکار آغاز شد و تا سال گذشته نیز ادامه داشت، عصر امروز طی مراسمی با حضور آیت‌الله رئیسی، رئیس‌ جمهور در اختیار شهروندان این بخش از پایتخت و مناطق همجوار قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: بیمارستان تخصصی کودکان حکیم با دارا بودن تعداد 266 تختخواب و بخش‌های تخصصی، جراحی، اورژانس، بستری، تفرجگاه کودکان، سالن همایشات و... یکی از مجهزترین بیمارستان‌های احداث شده پس از انقلاب بوده که ضمن کاهش فاصله طبقاتی مناطق شمالی و جنوبی، تحول شگرفی را در رشد سرانه‌های بهداشت و درمان این بخش از پایتخت ایجاد خواهد کرد.

خسروی به احداث فاز دوم این مرکز طبی نیز اشاره کرد و گفت: قرار است با همکاری مدیریت شهری منطقه 18، دانشگاه علوم پزشکی تهران و شرکت‌های دانش‌بنیان به پارک علم و فن‌آوری مبدل و اقدامات تحقیقاتی در آن به انجام برسد./ تسنیم

برچسب ها: بیمارستان افتتاح مراسم افتتاحیه رئیس جمهور ایران شهرداری منطقه 18 محمد جواد خسروی شهردار منطقه ۱۸
ارسال نظر
آخرین اخبار