۲۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۲
تعداد بازدید: ۸۸۸۸۵
شهردار منطقه ۱۴ از تمهیدات ترافیکی در معابر منتهی به مدارس برای نظم بخشی و آرام سازی ترافیکی خبر داد.
کد خبر: ۲۱۶۸۹

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، سالاری پور گفت: در آستانه مهر و به منظور افزایش ضریب ایمنی معابر و حفظ جان شهروندان به ویژه دانش آموزان، تمهیدات ترافیکی در مسیر‌های منتهی به مدارس در نظر گرفته شده است.

استقبال از مهر در منطقه ۱۴ با آرام سازی ترافیکی

سالاری پور با بیان اینکه آرام سازی جریان ترافیکی، مناسب سازی پیاده رو‌ها و افزایش سطح ایمنی معابر از جمله اهداف حوزه‌های حمل و نقل و ترافیک در عملیاتی کردن برنامه‌های سال ۱۴۰۱ منطقه است افزود: به همین منظور بهسازی و اصلاح هندسی محور‌های اصلی و منتهی به مدارس از جمله خیابان‌های نبرد، پاسدار گمنام و خاوران در برنامه‌های ترافیکی قرار گرفت. وی گفت: اجرای کف پوش، رنگ آمیزی و خط کشی بلوک عابر پیاده با محوریت معابر و محدوده‌های منتهی به مدارس از هفته پیش اجرایی شده است.

سالاری پور ادامه داد از آنجا که در مهر سفر‌های درون‌شهری افزایش می‌یابد، وجود علائم ترافیکی در نظم بخشیدن و تامین ایمنی شهروندان نقش بسزایی ایفا می‌کند، بر همین اساس بهسازی علائم راهنمایی و رانندگی از جمله نصب یا تعویض تابلو‌های ترافیکی، رنگ‌آمیزی سرعت‌گیرها، بلوک‌های عابرپیاده و خطوط محوری در معابر پیرامون تمامی مدارس منطقه در دستور کار است.

شهردار منطقه ۱۴ با اشاره به نصب علائم ترافیکی، تابلو‌های خطرنما و اجرای خط کشی بلوک عابر پیاده و نوشتار ترافیکی کف معابر در محدوده ۱۹ مدرسه منطقه خاطرنشان کرد: به منظور بهبود بخشیدن به وضعیت ایمنی دانش آموزان، روان سازی ترافیک و کاهش زمان تردد زیباسازی بصری شهری فعالیت‌های حوزه حمل و نقل ترافیک با همیاری پلیس راهنمایی و رانندگی تا ۱۵ مهر ادامه خواهد داشت./ صدا و سیما

برچسب ها: ترافیک تهران ترافیک مرکز کنترل ترافیک تهران معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران حمل و نقل حمل و نقل عمومی
ارسال نظر
آخرین اخبار