۲۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۸
تعداد بازدید: ۱۰۱۷۷۸
رئیس صدا و سیما در پی تحولات اخیر کشور گفت: همکارانی که کار در سازمان را برای خود یک ارزش ملی می‌دانند، با ما کار می‌کنند و اگر کسی متناسب با این میل نخواهد حرکت کند، مانعش نمی‌شویم.
کد خبر: ۲۲۳۱۳

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، پیمان جبلی رئیس سازمان صداوسیما پس از نشست مشترک خود با کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در خصوص تحولات اخیر کشور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، رسانه رسمی مجلس شورای اسلامی، در خصوص برخی از مجریان صدا و سیما که در پی تحولات اخیر کشور از رسانه ملی خداحافظی کردند، گفت: کار با صدا و سیما افتخاری برای همکاران ماست و همکارانی که کار در صدا و سیما را برای خود یک سرمایه و ارزش ملی می‌دانند، با ما کار می‌کنند. اگر کسی متناسب با این میل و تمایل واقعی نخواهد حرکت کند، ما مانع آن‌ها نخواهیم شد.

همکارانی که کار در صدا و سیما را برای خود یک سرمایه و ارزش ملی می‌دانند، با ما کار می‌کنندجلبی در پاسخ به سوال دیگری در خصوص ادامه پخش برنامه «دورهمی» که سازمان هزینه آن‌ها را پرداخت کرده است، گفت: برنامه‌هایی که برای آن‌ها هزینه می‌کنیم باید متناسب با ذائقه جامعه، نیاز‌ها و اولویت‌های فرهنگی و اجتماعی مخاطبین باشد، هرگاه برنامه‌ای از این شکل و زاویه خارج شود، طبیعتاً مورد استقبال و علاقه مخاطبین ما واقع نمی‌شود و ما هم از آن‌ها استفاده نمی‌کنیم.

برچسب ها: سازمان صدا و سیما صدا و سیما
ارسال نظر
آخرین اخبار