۰۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۶
تعداد بازدید: ۷۱۸۶۲
جانشین فرمانده مرزبانی استان خوزستان از کشف ۱۰۰ راس گوسفند قاچاق در آبراه اروند خبر داد.
کد خبر: ۲۲۵۹۵

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، سرهنگ «منصوررضا عزیزی» با اعلام این خبر، بیان داشت: مرزبانان پایگاه دریابانی آبادان در نتیجه ساعت‌ها کار اطلاعاتی، از قصد قاچاقچیان مبنی بر قاچاق و خروج یک گله دام بدون مجوز از کشور آگاه و بلافاصله تشدید اقدامات کنترلی و بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

خروج یک گله دام بدون مجوز از کشور
وی ادامه داد: مرزبانان با اجرای گشت‌های محسوس و نامحسوس و کمین‌های هدفمند موفق به شناسایی و توقیف ۲ شناور باری حامل دام قاچاق شدند.

جانشین فرمانده مرزبانی استان خوزستان با اشاره به دستگیری ۸ متهم در این رابطه، خاطر نشان کرد: در بازرسی از شناور‌های توقیف شده ۱۰۰ راس دام مولد قاچاق به ارزش ۵ میلیارد ریال کشف و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضائی شدند.

سرهنگ عزیزی با اشاره به پیامد‌های زیانبار اقتصادی و احتمال انتقال بیماری‌های مشترک میان انسان و دام از طریق قاچاق احشام از مبادی غیرقانونی اظهار داشت: مرزبانان خوزستان همواره در حفظ و حراست از مرز‌های جنوب غربی کشور تمام تلاش خود را به کار گرفته‌اند و با هرگونه قاچاق کالا، ارز و احشام در نقاط مرزی قاطعانه برخورد خواهند کرد./ صدا و سیما

برچسب ها: صدور مجوز قاچاق
ارسال نظر
آخرین اخبار