۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۴
تعداد بازدید: ۹۱۶۵۴
رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت ارتباطات درباره نامه‌ای منتسب به وزیر ارتباطات پیرامون اعمال محدودیت های شدید اینترنتی، توضیحاتی داد.
کد خبر: ۲۳۱۹۳

واکنش وزیر ارتباطات به نامه محدودیت های شدید اینترنتی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: از دیروز در فضای مجازی تصویر نامه‌ای بدون سربرگ، شماره و امضا با عنوان «سرّی» و با موضوع اعمال محدودیت‌های شدید در اینترنت منتشر شده است که آن را به وزیر ارتباطات منتسب کرده اند.

او گفت: از وزیر سوال کردم و در پاسخ گفتند:”در طول عمرم نه چنین نامه‌ای را دیده و نه امضا کرده‌ام. “

رئیس روابط عمومی وزارت ارتباطات گفت: ماموریت مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه که در آن زمان دکتر زارع پور مسئولیت آن را برعهده داشتند، توسعه زیرساخت‌های فناوری اطلاعات قوه قضائیه و توسعه خدمات الکترونیکی این قوه است که نتایج آن راه اندازی ده‌ها خدمت برخط در قوه قضائیه مانند احراز هویت برخط، دریافت سوء و عدم سوء پیشپینه برخط، ارسال لوایح به صورت الکترونیک، نوبت دهی برخط و... بوده است.

او ادامه داد: اصولا مرکز مذکور هیچ مسئولیتی در حوزه مدیریت فضای مجازی ندارد که بخواهد در جلساتی با این موضوع شرکت و یا صورتجلسه‌ای را امضا کند. با توجه به این که نامه مذکور فاقد حداقل موارد معمول مکاتبات اداری است و نه سربرگ دارد، نه تاریخ و نه حتی امضاء، منتشر کنندگان خارجی و تایید کنندگان داخلی آن اعتباری برای ایجاد حواشی بعدی را نیز ندارند./ باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب ها: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات محدودیت قطع اینترنت فیلترینگ اینترنت
ارسال نظر
آخرین اخبار