۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۱
تعداد بازدید: ۶۳۹۴۷۵
دولتمرادن می‌گویند اینستاگرام، تلگرام، توئیتر فساد دارد و باید فیلتر شوند، اما پس از فیلتر، فروش فیلترشکن ها رونق می گیرد .آیا در اصل اینجا فیلتر می‌کنند تا فیلترشکن‌هایشان به فروش برسد؟ چه کسی پاسخگوی این همه فساد در جامعه است؟!
کد خبر: ۳۲۶۱۸

چه کسی پاسخگوی این همه فساد در جامعه است؟! + فیلم

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، پس از فیلتر کردن شبکه‌های اجتماعی، نصب فیلترشکن‌های مختلف در این روزها زبانزد همگان شده است. البته نا گفته نماند که دیگر فیلترشکن‌ها، رایگان کار نمی‌کند و تمامی اقشار جامعه به نصب فیلترشکن‌‌‌های پولی روی آورده‌اند. این مسئله بازار داغی هم برای برخی فروشندگان ایجاد کرده است. در ماه های گذشته برخی اکانت‌های توییتری مدعی شدند ح. ر، فرزند ا. خ به‌عنوان «مؤسس» و «مدیر اجرایی» و همچنین «مدیر نرم‌افزار» شرکت «...» که خدمات «وی‌پی‌ان» مجانی به کاربران ایرانی ارائه می‌کند، فعال است. با این گفته ها از همان اول خبرهایی شنیده شد  مبنی بر فیلترینک گسترده در ایران برای فروش فیلتر شکن ها.

همچنین در آذرماه 1401 خبری مبنی بر اینکه ( فضای مجازی به طور کامل فیلتر می‌شود) از طرف یکی خبرگزاری‌ها به نقل از وزارت کشور منتشر شد. بعد از این موضوع احمد وحیدی، وزیر کشور این موضوع را تکذیب کرد که چنین موضوعی از طرف ما مطرح نشده است.علی رغم تمام تکذیبیه‌ها که همیشه شاهد عملی شدن آن هستیم فیلترینگ انجام شد و حالا شاهد فروش فیلترشکن‌ها ی مختلف آن هم به صورت پولی می‌باشیم.

چه کسی پاسخگوی این همه فساد در جامعه است؟! + فیلم

حجت الاسلام محد فروهر می گوید: در اینجا این سوال پیش می‌آید که چطور می‌شود فیلترشکن‌های رایگان را بست، اما فیلترشکن‌های پولی هیچ موقع بسته نمی‌شود؟ تازه سرعت و کیفیتش هم خوب است! از یک طرف دولتمرادن می‌گویند اینستاگرام، تلگرام، توئیتر فساد دارد و باید فیلتر شوند، اما در اصل اینجا فیلتر می‌کنند تا فیلترشکن‌هایشان به فروش برسد چه کسی پاسخگوی این همه فساد در جامعه است؟!

با این اتفاق، هزینه ای بر زندگی مردم تحمیل شده که با شعار مردمی بودن دولت سیزدهم  منافات دارد!

 
برچسب ها: فیلترینگ اینترنت فیلتر اینستاگرام فیلترشکن دولت سیزدهم
ارسال نظر
آخرین اخبار