۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۷
تعداد بازدید: ۱۱۸۷۰۷
بسیاری از سازندگان و انبوه سازان مسکن اعلام کرده بودند که به دلیل به صرفه نبودن پروژه‌های نهضت ملی مسکن و همچنین عدم استقبال دولت از ظرفیت‌های بخش خصوصی انگیزه‌ای برای ورود به این پروژه‌ها را ندارند و این خود به گفته بسیاری از کارشناسان زمینه ساز کند‌تر شدن سرعت ساخت پروژه‌ها خواهد شد.
کد خبر: ۲۳۳۳۸

پیشنهاد دبیر انجمن انبوه سازان مسکن برای کاهش قیمت تمام شده/دولت از سازندگان بخش خصوصی حمایت کند!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، ایرج رهبر  دبیر انجمن انبوه سازان مسکن گفت:  با توجه به افزایش قیمت مصالح ساختمانی در حال حاضر ممکن است  هزینه‌های تمام شده بسیاری از پروژه‌های نهضت ملی مسکن افزایش یابد اما با تدابیر در نظر گرفته شده از سوی دولت و تامین منابع مالی شاهد عدم رشد قیمت ها در این بخش خواهیم بود.

دبیر انجمن انبوه سازان مسکن گفت: حمایت دولت از سازندگان به ویژه بخش خصوصی قیمت تمام شده ساخت مسکن کاهش و روند اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن تسریع می‌شود.

به گفته دبیر انجمن انبوه سازان مسکن تهران با حمایت دولت از بخش خصوصی  بسیاری سازندگان پروژه‌های نهضت ملی مسکن ممکن است دچار مشکل شود  بنابراین باید برنامه ریزی جدی‌تر برای روند افزایش سرعت اجرای پروژه‌ها و کاهش قیمت تمام شده ساخت مسکن صورت گیرد.

گفتنی است پیش از این هم بسیاری از سازندگان و انبوه سازان مسکن اعلام کرده بودند که به دلیل به صرفه نبودن پروژه‌های نهضت ملی مسکن و همچنین عدم استقبال دولت از ظرفیت‌های بخش خصوصی انگیزه‌ای برای ورود به این پروژه‌ها را ندارند و این خود به گفته بسیاری از کارشناسان زمینه ساز کند‌تر شدن سرعت ساخت پروژه‌ها خواهد شد./باشگاه خبرنگاران جوان.

برچسب ها: بازار مسکن ساخت مسکن
ارسال نظر
آخرین اخبار