۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۶
تعداد بازدید: ۴۹۹۲۶۹
نماینده مجلس یازدهم در گفتگو با خطوط:
عضو کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه گفت: تعداد زیادی تقریباً بالای ۱۹۰ تا ۲۰۰ نماینده رای خود را به صورت شفاف و داوطلبانه ثبت می‌کند، اما شفافیتی که به مجلس بازنگشته شفافیت قوای سه گانه است.
کد خبر: ۲۳۵

شفافیتی که به مجلس بازنگشته شفافیت قوای سه گانه است + فیلم

شفاف‌ترین دستگاه کشور مجلس است/زیرساخت برخط بودن جلسات کمیسیون ها آماده نیست+فیلم

عضو کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی خطوط ، درباره طرخ شفافیت در قواهای سه گانه  گفت: صحن مجلس به طور کامل پخش می‌شود و مردم به طور زنده در جریان امور قرار می‌گیرند. جلسات حضور وزرا کامل اعلام می‌شود و از تعداد مراجعه کنندگان مشخص است مردم کاملاً از برنامه‌های مجلس آگاه هستند.

شاکری ادامه داد: تعداد زیادی تقریباً بالای ۱۹۰ تا ۲۰۰ نماینده رای خود را به صورت شفاف و داوطلبانه ثبت می‌کند اما شفافیتی که به مجلس بازنگشته شفافیت قوای سه گانه است.

شفافیت از مجلس شروع و به سایر بخش‌ها، سازمان‌ها و قواها توسعه داده شد اما یک سری اختلافاتی وجود دارد که به امید خدا حل خواهد شد.

عضو کمیسیون عمران مجلس یازدهم تصریح کرد: به نظر بنده عملکرد مجلس کاملاً شفاف است و تنها چیزی که برای شفافیت آن باید فکری به حالش کرد مذاکرات کمیسیون‌های تخصصی است که در این موضوع هم دستگاه‌های اجرایی و مسئولان و همچنین خبرنگاران حضور دارند و اخبار را اطلاع رسانی می‌کنند و تنها تفاوتش این است که به صورت بر خط و زنده پخش نمی‌شود.

شاکری در پایان خاطر نشان کرد: چند باری اعلام کرده‌ایم که جلسات کمیسیون‌ها به صورت برخط اعلام شود، اما هنوز زیرساخت‌ها برای انجام این کار مناسب نیست  و به نظر بنده شفاف‌ترین دستگاه اجرایی در کشور همین مجلس است.

برچسب ها: مجلس #کمیسیون تلفیق مجلس عضو کمیسیون عمران شفافیت اقبال شاکری
ارسال نظر
آخرین اخبار