۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۷
تعداد بازدید: ۶۰۸۶۲
رئیس سازمان صدا و سیما درباره حواشی برخی چهره‌های سیما توضیحاتی را ارائه کرد.
کد خبر: ۲۳۵۸۵

به دنبال صیانت از چهره‌های محبوب مردم هستیم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، پیمان جبلی، رئیس صداوسیما درباره حواشی برخی چهره‌های سیما گفت:موضوع همکاری با چهره‌های تلویزیونی و رسانه‌ای یک موضوع چندوجهی است و ما به عنوان رسانه ملی از ابعاد مختلف، آن را بررسی می‌کنیم تا بتوانیم به بهترین نحو از چهره‌هایی که مورد توجه مردم هستند، استفاده کنیم.

وی ادامه داد: به عنوان رسانه ملی باید با تدابیر بهتر و اقدامات مناسبتر بتوانیم برنامه ریزی دقیقتری برای استفاده بهتر و صیانت از چهره‌هایی که محبوب مردم هستند انجام دهیم تا بتوانند در خدمت سرگرمی سالم مردم باشند.

جبلی درباره تحریم پرس تی وی توسط اتحادیه اروپا، تاکید کرد: بار اول نیست که غرب ادعای آزادی بیان دارد و آن را به عنوان یک امتیاز مطرح می‌کند، اما خلاف آن عمل می‌کند. با وجود اینکه رقبای شبکه پرس‌تی‌وی بسیار قدرتمند بوده و از پشتیبانی بسیاری برخوردار اند و در یک عرصه نابرابر رقابت می‌کنند، اما همین حضور حداقلی را به لحاظ امکاناتی هم نمی‌توانند تحمل کنند. شبکه‌های برون مرزی ایران، چون تجربه و آمادگی لازم را دارند، حتما از این وضعیت و چالش عبور خواهند کرد و صدای جمهوری اسلامی به مردم جهان رسیده و خواهد رسید.

وی درباره برنامه‌های صداوسیما برای جذب مخاطب، گفت: با نیروی تازه نفس که در صداوسیما جذب شده اند، برنامه‌های جدید و ایده‌های جدید به تدریج روی آنتن می‌روند.

رئیس سازمان صدا و سیما همچنین اعلام کرد که ۲۳ سریال را در مرحله نگارش فیلمنامه و پایان نگارش فیلمنامه و پیش تولید داریم که به تدریج آماده می‌شود. مجموعه‌های تلویزیونی جدیدی هم در مرحله پخش است./ صدا و سیما

برچسب ها: سازمان صدا و سیما پیمان جبلی رسانه ملی سینما
ارسال نظر
آخرین اخبار