۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۳
تعداد بازدید: ۳۶۱۱۳۷
جبلی گفت: غیر از برنامه‌های تلویزیونی، تلوبیون هم یک صفحه به همه نامزد‌های انتخابات مجلس اختصاص خواهد داد.
کد خبر: ۸۱۰۱

اختصاص یک صفحه از تلوبیون به نامزدهای انتخاباتی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، «پیمان جبلی» در حاشیه جلسه هیأت دولت و در جمع خبرنگاران درباره برنامه‌های رسانه ملی در ایام انتخابات، گفت: غیر از برنامه‌های تلویزیونی که برای حوزه‌های انتخابیه در نظر گرفته شده، تلوبیون هم یک صفحه اختصاصی با ظرفیت ۱۰ ساعت بارگذاری برای ویدئو‌های تبلیغاتی و اطلاعات دیگری به همه نامزد‌ها اختصاص خواهد داد.

وی افزود: در ایران صدا نیز این ظرفیت را در اختیار همه نامزد‌ها قرار می‌دهیم و می‌توانند فایل‌های صوتی‌شان را در آنجا بارگذاری کنند و آنجا نیز برایشان صفحه ایجاد خواهد شد، رادیونما‌ها نیز در حد زیرنویس و کپشن می‌توانند کمک کنند.

رئیس سازمان صداوسیما تاکید کرد: همه این موارد ظرفیت‌هایی است که صدا و سیما در اختیار نامزد‌ها قرار داده است. با استناد به قانون انتخابات، که اصلاح آن باعث شد ما بتوانیم از ظرفیت‌هایمان به نفع مشارکت بیشتر استفاده کنیم.

جبلی درباره برنامه‌های صدا و سیما برای جشنواره فجر با بیان اینکه برنامه‌های دهه فجر و مناسبتی هفته آینده اعلام خواهد شد و برنامه‌های متنوعی در قالب‌های مختلف داریم، اظهار کرد: برنامه‌های ترکیبی، گفتگو محور و سرگرمی و حتی نمایشی خواهیم داشت.

وی همچنین درخصوص حضور برخی از بازیگران چهره به عنوان سلبریتی‌های معروف در صداوسیما، گفت: البته من وارد اسامی نمی‌شوم، اما حرفی را که بار‌ها گفته‌ایم باز هم تکرار می‌کنم که درِ صدا و سیما برای هنرمندانی که بخواهند به مردم خدمت کنند باز است./ باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب ها: تلوبیون پیمان جبلی رسانه ملی
ارسال نظر
آخرین اخبار