۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۲
تعداد بازدید: ۱۱۰۶۹۱
مدیرعامل اتحادیه تعاونی های عمرانی تهران گفت: بخش تعاون به‌ عنوان یکی از بخش‌های اصلی اقتصاد کشور قابلیت و ظرفیت حل مشکلات کلان اقتصاد را داشته و با استفاده از مشارکت عموم مردم می‌توان موتور محرکه اقتصاد را که صنعت ساختمان و مسکن است به حرکت درآورد.
کد خبر: ۲۴۱۹۶

‌می‌توان موتور محرکه اقتصاد را به حرکت درآورد/افتتاح مرکز حل اختلاف در اتحادیه تعاونی‌های عمرانی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط،  خشایار باقر پور مدیرعامل اتحادیه تعاونی های عمرانی تهران گفت: افتتاح مرکز حل اختلاف و میانجی گری در اتحادیه تعاونی های عمرانی تهران در دستور کار قرار گرفته تا مشکلات مدیران تعاونی و اعضا در این بخش برطرف شود.  

وی ادامه داد: بخش تعاون به‌ عنوان یکی از بخش‌های اصلی اقتصاد کشور قابلیت و ظرفیت حل مشکلات کلان اقتصاد را داشته و با استفاده از مشارکت عموم مردم می‌توان موتور محرکه اقتصاد را که صنعت ساختمان و مسکن است به حرکت درآورد.

به گفته مدیرعامل اتحادیه تعاونی های عمرانی تهران، تمامی فعالان و دست‌اندرکاران این حوزه با اراده و عزم کامل در تلاش خواهند بود تا موانع و مشکلات بخش تعاون را برطرف کرده و نگاه عموم جامعه به این بخش که سال‌ها پیش خدشه دار شده بود، دوباره اصلاح‌ شود.

او می‌گوید: با افتتاح مرکز حل اختلاف و میانجی گری در اتحادیه تعاونی های عمرانی تهران ، سرمایه گذاران ، اعضا و مدیران تعاونی‌های حوزه صنعت ساختمان و مسکن می‌توانند جهت برطرف کردن مشکلات حقوقی و مشاوره برای انعقاد قراردادهای پیش فروش مسکونی با شماره ۰۲۱۴۸۰۰۰۱۲۳ تماس بگیرند./ باشگاه خبرنگاران جوان 

برچسب ها: تعاونی تعاونی مسکن
ارسال نظر
آخرین اخبار