۲۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۱
تعداد بازدید: ۲۰۳۰۵۰
کد خبر: ۲۴۸۶۸

مصوبات سفر قبلی، رفع موانع و مشکلات پیگیری خواهد شد/ پیشرفت کشور را متوقف نخواهیم کرد

رئیس جمهور سه موضوع کم‌آبی، مسکن و اتصالات جاده‌ای و ریلی را از جمله مهم‌ترین مطالبات مردم استان خراسان جنوبی برشمرد و تصریح کرد: برای رفع مشکل کم‌آبی در این استان برنامه داریم و اعتبارات لازم در نظر گرفته شده که با مدد الهی، کمک مردم و تلاش متخصصان، تأمین آب این استان با قدرت پیگیری خواهد شد. در موضوع اتصالات جاده‌ای و ریلی نیز برنامه‌ریزی و تخصیص اعتبار انجام و کار آن با جدیت آغاز شده و با پیگیری هفتگی و بلکه روزانه بنده و دیگر مسئولان مربوطه ان‌شاءالله به زودی محقق خواهد شد.

۲۴ آذر ۱۴۰۱ | ساعت ۱۳:۱۶

مدول دوم تصفیه‌خانه شهر بیرجند به بهره‌برداری رسید

رئیس جمهور سپس در کارخانه کویر تایر بیرجند حضور یافت و از بخش‌های مختلف بزرگترین واحد صنعتی استان بازدید کرد.مدیرعامل شرکت کویر تایر در این بازدید گفت: این کارخانه سال ۱۳۷۷ به بهره‌برداری رسید و اکنون ۲۴ سال از فعالیت این مجموعه صنعتی می‌گذرد.

۲۴ آذر ۱۴۰۱ | ساعت ۱۱:۳۵

مصوبات سفر قبلی، رفع موانع و مشکلات پیگیری خواهد شد/ پیشرفت کشور را متوقف نخواهیم کرد

مدول دوم «پروژه تصفیه‌خانه پساب و بازچرخانی شهر بیرجند»، با ظرفیت ۲۱ هزار و ۵۰۰ مترمکعب در شبانه‌روز، صبح امروز پنجشنبه با حضور ریاست محترم جمهور به شکل رسمی افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

 

۲۴ آذر ۱۴۰۱ | ساعت ۱۱:۳۰
مصوبات سفر قبلی و هم رفع موانع و مشکلات پیگیری خواهد شد/ پیشرفت کشور را متوقف نخواهیم کرد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، سید ابراهیم رئیسی صبح امروز پنجشنبه در بدو ورود به خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگاران درباره برنامه‌ها و اهداف دومین سفر دولت مردمی به این استان گفت: خراسان جنوبی معروف به استان علم و فرهنگ است و بنده علقه خاصی به مردم آن دارم.
رئیس جمهور با اشاره به مصوبات سفر اول دولت سیزدهم به خراسان جنوبی افزود: استاندار و دیگر مسئولان استان با راهنمایی‌های نماینده محترم مقام معظم رهبری در استان کار‌ها و اقدامات خوبی برای پیشرفت خراسان جنوبی انجام داده‌اند.


 رئیسی با بیان اینکه در این سفر مصوبات سفر اول را دنبال می‌کنیم، اظهار داشت: برخی از پروژه‌ها و طرح‌های استان به نتیجه رسیده و برخی در دست اقدام است. همچنین مسایل مهمی هم در استان مثل اتصال ریلی و مساله آب هست که از انتظارات مردم استان است و این دو مسأله را دنبال می‌کنیم.

کار در زمینه مسکن چه در زمینه واگذاری زمین و چه در زمینه ساخت مسکن در خراسان جنوبی خوب پیش رفته است و این موضوع را در استان دنبال می‌کنیم


 جمهور با اشاره به اینکه اقدامات مقدماتی برای اتصال ریلی و تامین آب انجام شده است، تصریح کرد: کار در زمینه مسکن چه در زمینه واگذاری زمین و چه در زمینه ساخت مسکن در خراسان جنوبی خوب پیش رفته است و این موضوع را در استان دنبال می‌کنیم که به نتیجه مورد نظر برسد.


رئیسی با بیان اینکه هرگونه خدمت و کار برای مردم بسیار خوب، متدین، مخلص، با صفا و صمیمی استان خراسان جنوبی را برای خودمان و دولت توفیقی بزرگ می‌دانیم، خاطرنشان کرد: در این سفر هم مصوبات سفر قبلی و هم رفع موانع و مشکلات احتمالی که نسبت به هر کدام از این طرح‌ها وجود داشته باشد، پیگیری خواهد شد.
رئیس جمهور در ادامه سخنانش گفت: همچنان که بار‌ها اعلام کردیم به هیچ عنوان پیشرفت کشور را متوقف نکرده و نخواهیم کرد. بحمدالله مسأله‌ای که دشمنان ایجاد کردند با مقاومت و ایستادگی مردم ناکام می‌ماند و کار سازندگی و پیشرفت در کشور پیش خواهد رفت.
 رئیسی اظهار داشت: در این سفر برخلاف سفر قبل که به دلیل شرایط کرونایی امکان دیدار مردمی نداشتیم، با مردم هم دیدار خواهیم کرد تا از نزدیک حرف مردم را بشنویم. / ریاست جمهوری

برچسب ها: ابراهیم رییسی ِآیت الله رییسی رییس جمهور سفرهای استانی خراسان جنوبی
ارسال نظر
آخرین اخبار