۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۸
تعداد بازدید: ۹۶۸۱۲
معاون قوه قضاییه گفت: باید اجازه داده شود که مردم نقد‌های سازنده و منصفانه انجام دهند تا با کمک خودشان از این پیچ تاریخی به خوبی عبور کنیم.
کد خبر: ۲۴۹۲۷

ضعف مسئولین را به پای نظام نگذاریم/ باید به مردم اجازه نقد داده شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، اصغر جهانگیر معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه، گفت: در حوزه پیشگیری سال‌ها تلاش شده تا بتوانیم سرمایه اجتماعی را افزایش بدیم و این اعتقاد وجود دارد که هر کجا مردم حضور پیدا کردند کار با موفقیت انجام شد و هر کجا که مردم حضور پیدا نکردند کار عقیم ماند.

وی افزود: قطعا ارتقاء شفافیت بدون حضور مردم و نهاد‌های مردمی امکان پذیر نیست، در حوادث مختلف که در کشور رخ می‌دهد ممکن است که از خلاء‌هایی سوء استفاده شود و دشمن هم تلاش می‌کند سرمایه اجتماعی را کاهش دهد.

جهانگیر ادامه داد: در این زمینه باید به ضد آن عمل شود یعنی هر جا که دشمن تلاش می‌کند مردم را از ما بگیرد با رفتن به سراغ مردم و استفاده از نهاد‌های مردمی می‌توانیم این خلاء‌ها را پر کنیم.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه با بیان اینکه الان وقت آن است که ما نسبت به عملکرد خود شفافیت داشته باشیم و صادقانه مسائل با مردم در میان بگذاریم گفت: اگر مسئولی جایی ضعف دارد این ضعف نباید به پای نظام گذاشته شود و باید تلاش کنیم افراد اگر چه در نظام به عنوان مسئول هستند و در جایگاه‌های مختلف فعالیت می‌کنند، اما عملکردشون به خودشون بر میگردد و نباید نقد مسئولین به پای نظام گذاشته شود.

وی تصریح کرد: باید اجازه داده شود که مردم نقد‌های سازنده و منصفانه انجام دهند و در حوزه‌های مختلف اگر اطلاعاتی دارند می‌توانیم با کمک خودشان از این پیچ تاریخی به خوبی عبور کنیم./ باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب ها: قوه قضائیه معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه مسئولین
ارسال نظر
آخرین اخبار