۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۱
تعداد بازدید: ۶۶۲۴۷۲
بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی در نمایشگاه بین المللی تهران از ۲۵ تا ۲۸ آبان ماه در حال برگزاری است.
کد خبر: ۲۵۰۳

دولت محصول ما را به شرکت های تولیدکننده معرفی کند

 

پایگاه خبری تحلیلی خطوط : سورنا ستاری،معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهوری و رئیس بنیاد ملی نخبگان امروز دربیست و یکمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی در نمایشگاه بین المللی تهران حضور یافت و از این نمایشگاه بازدید کرد، اما نکته ای که جلب توجه می کرد سالن 43 مختص اولین رویداد ملی نمایشگاهی به همرسانی نوآوری ها و چالش های فناوری صنعت لوازم خانگی و صنایع وابسته بود که شرکت های این غرفه در فهرست اسامی مشارکت کنندگان بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی معرفی نشده بودند.

سالن 43 مربوط به پارک های علم و فناوری و شرکت های دانش بنیان بود که رئیس بنیاد ملی نخبگان از آنها بازدید کرد و در دفتر بازدیدکنندگان غرفه هم مطالبی را نگاشت که مورد استقبال عکاس خبرنگاران و فیلم برداران قرار گرفت.

 در ادامه، مصاحبه خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی خطوط  باعلی سروش، مدیر شرکت کارنو با برند تجاری کارنو مدار را مطالعه می کنید:

مدیرعامل شرکت کارنو در رابطه با زمینه فعالیت شرکت به خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی خطوط گفت: زمینه فعالیت ما تولید بردهای مدار چاپی است.

سروش با بیان اینکه چند سالی است  تولید برد مدارچاپی در کشور بومی شده است، افزود: ما می توانیم به خیلی از شرکت ها مثل شرکت های لوازم خانگی دارای تکنولوژی پیشرفته یا الکترومکانیکی که برد الکترونیکی دارند، خدمات بدهیم.

وی اضافه کرد: در حال حاضر با شرکت های متنوعی کار می کنیم و به طور مستقیم و غیرمستقیم به شرکت های معتبری مثل کاچیران وتوانا از زیرمجموعه شرکت پیروز خدمات می دهیم.

سروش در رابطه با صدور خدمات فنی و مهندسی شرکت متبوع خود گفت: شرکت کارنو با برند تجاری کارنو مدار در حال حاضر به به کشور ترکمنستان صادرات دارد و در نظر داریم دامنه صادرات خود را به دیگر کشورهای آسیای میانه گسترش دهیم.

وی در پاسخ به این سئوال خبرنگار خطوط که به عنوان یک تولید کننده داخلی چه انتظاراتی از دولت دارید، گفت: درخواستی که ما از دولت داریم این است که ما را به شرکت های داخلی معرفی کند، زیرا در حال حاضر خیلی از شرکت ها بردهایشان را از چین یا سایر کشورها تهیه می کنند و مطلع نیستند که شرکتی مثل ما در ایران وجود دارد.

سروش ادامه داد: همچنین اگر دولت بتواند در مورد جذب مشتری به ما کمک کند حتی از ارائه تسهیلات نقدی برای ما بهتر است.

مدیرعامل شرکت کارنو راجع به مزیت بردهای تولیدی شرکت کارنو توضیح داد: با توجه به اینکه صفر تا صد تولیدات ما ایرانی است و از خروج ارز جلوگیری می کند، همچنین منجر به اشتغال زایی می شود و چندین نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم با ما کار می کنند.

وی همچنین مطرح کرد: زمینه تحقیقاتی توی کار ما بسیار وسیع است . شما در نظر بگیرید شرکت های با تکنولوژی پیشرفته (های تک) در حوزه تلفن همراه و در حوزه های مختلف که بردهای پیچیده ای دارند کار ما طوری است که داریم به آن سمت قدم برمی داریم و روز به روز باعث می شود که سرمایه گذاری در این حوزه به فناوری های جدیدتر هم دست پیدا کنیم .

مدیرعامل شرکت کارنو در مورد امکاناتی که دارند، گفت: ما در پارک علم و فناوری قزوین مستقر هستیم و یک فضای سوله ای به عنوان کارگاه داریم، ماشین آلات مان کاملا به روز است و بیشتر ماشین آلات را خودمان طراحی کرده و ساخته ایم و دارای دانش فنی هستیم.

 

برچسب ها: دانش بنیان علی سروش شرکت کارنو برد مدار چاپی سورنا ستاری
ارسال نظر
آخرین اخبار