۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۷
تعداد بازدید: ۷۷۴۰۰
رئیس کل بیمه مرکزی با تاکید براینکه هنوز به اهداف تعیین شده برای حوزه درمان نرسیده ایم، گفت: بیمه ها حوزه درمان را رها نکنند و به تحقق اهداف تعیین شده در این بخش کمک کنند.
کد خبر: ۲۷۳۶۴

بیمه‌ها حوزه درمان را رها نکنند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، بهزادپور در نهمین پویش فناورانه صنعت بیمه اعلام کرد: یکی از چالش‌های جدی صنعت بیمه از روز‌های نخست حضور بنده در بیمه مرکزی «درمان» بوده است. البته تکالیف قانونی و حساسیت‌های زیادی هم در این حوزه وجود دارد.

وی با بیان اینکه اولویت بیمه مرکزی درحوزه درمان انجام تکالیف قانونی بوده است، تصریح کرد: اقدامات زیادی در این حوزه انجام شده هرچند بنده از پیشرفت خیلی راضی نیستم، ولی شاید اجتناب ناپذیر بود چرا که راه سختی را در پیش داریم.

رئیس کل بیمه مرکزی با تاکید براینکه قرارداد‌های حوزه درمان پیچیدگی‌های خاصی دارد تصریح کرد: عقب افتادگی‌هایی از نظر زمانی برای رسیدن به اهدافمان درحوزه درمان داریم و بنده از نتایج راضی نیستم، ولی امیدوارم بتوانیم دستاورد واحدی در صنعت بیمه ایجاد کنیم.

بهزادپور اضافه کرد: باید از تجارب موفق شرکت‌های بیمه در این حوزه استفاده کنیم تا با حداقل هزینه و صرف وقت و انرژی به هدف‌های درمانی برسیم. چرا که موضوع درمان اولویت جدی ما هست هم به عنوان ناظر و هم به عنوان صنعت.

او تاکید کرد: روزی می‌توانم نفس راحت بکشم که به مردم اعلام کنیم بیمه تکمیلی هم به نسخ الکترونیک پیوست. به همین دلیل از بیمه‌ها درخواست می‌کنیم حوزه درمان را رها نکنند و به تحقق اهداف کمک کنند.

رئیس کل بیمه مرکزی تاکید دارد که هدف بیمه مرکزی از طرح‌های بیمه‌ای کسب منفعت و امور تجاری نیست و این شرکت آمادگی دارد از شرکت‌های بیمه پیشرو در طرح‌های جدید حمایت کند. هفته آینده نیز مرکز نوآوری بیمه مرکزی را افتتاح خواهیم کرد./ تسنیم

برچسب ها: بیمه مرکزی صنعت بیمه بیمه تکمیلی
ارسال نظر
آخرین اخبار