۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۰
تعداد بازدید: ۴۵۰۸۹۵
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در گفتگو با خطوط مطرح کرد؛
نظری خانقاه گفت: در حال حاضر اقتصاد کشور به نتیجه مذاکرات وابسته است. اگر مذاکرات نتیجه‌بخش و مثبت باشد قطعا وضعیت اقتصادی کشور نیز از حالت آشوب و تلاطم خارج خواهد شد.
کد خبر: ۲۷۷۹

تاثیر مذاکرات وین بر بازار داخلی/ مذاکرات نباید فرسایشی شود

سید غنی نظری خانقاه؛ نماینده مردم خلخال و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با پایگاه خبری خطوط در رابطه با تاثیر مذاکرات وین بر بازار‌های داخلی با بیان اینکه مثبت شدن روند مذاکرات تاثیر خوبی بر بازار‌های داخلی خواهد داشت، افزود: چنانچه تحریم‌ها و مشکلات بانکی رفع شوند قطعا در حوزه اقتصادی کشور شاهد اتفاقات خوبی خواهیم بود.

وی عنوان کرد: در حال حاضر قیمت ارز بالا رفته، ولی اگر توافقات به نتیجه برسد پول‌های بلوکه شده ایران در کشور‌های مختلف آزاد و به کشور برگردانده شده که قطعا این موضوع در کاهش قیمت ارز نقش موثری خواهد داشت.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: راستی آزمایی یکی از شروط اصلی ماست و باید برداشته شدن تمامی تحریم‌ها در مجلس شورای اسلامی راستی‌آزمایی شوند.

بزرگترین مشکل اقتصاد کشور دلالی و واسطه گری است

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: بزرگترین مشکل ما در حوزه اقتصادی کشور وجود دلالی و واسطه گری است که البته هیچ نظارتی بر آن‌ها وجود نداشته و همین امر سبب بروز آشوب و نوسان در حوزه‌های مختلف می‌شود.

وی تاکید کرد: در حال حاضراقتصاد کشور به نتیجه مذاکرات وابسته است اگر مذاکرات نتیجه‌بخش و مثبت باشد قطعا وضعیت اقتصادی کشور نیز از حالت آشوب و تلاطم خارج خواهد شد.

نظری اظهار کرد: مذاکره برای مذاکره یکی از تاکتیک‌های سیاست خارجی به ویژه برای دولت‌های غربی است به همین جهت نباید اجازه فرسایشی شدن مذاکرات را داد.


انتهای پیام/

برچسب ها: مذاکرات وین
ارسال نظر
آخرین اخبار