۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۱
تعداد بازدید: ۵۳۷۳۰
فورد اعلام کرد: دریافت سفارشات مشتریان برای ماستنگ شلبی GT۵۰۰، ۲۰۲۲ از ۱۵ نوامبر شروع می‌شود.
کد خبر: ۲۷۹۵

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط ، فورد به تازگی از نسخه Heritage Edition ماستنگ شلبی GT500 پرده‌برداری کرده‌است. این نسخه با هدف ادای احترام به نسل اول شلبی GT500 که در سال ۱۹۶۷ معرفی شد، توسعه یافته و رنگ اختصاصی بدنه اصلی‌ترین وجه تمایز آن با سایر نسخه‌هاست. مثل مدل ۱۹۶۷ این نسخه هم بدنه‌ای با ترکیب رنگ آبی Brittany و نوارهای سفید ویمبلدون دارد.

معرفی فورد ماستنگ شلبی GT500

آنطور که فورد اعلام کرده دریافت سفارشات مشتریان برای ماستنگ شلبی GT500 2022 از ۱۵ نوامبر شروع می‌شود. قیمت این نسخه ۷۲,۹۰۰ دلار تعیین شده که البته ۱,۱۹۵ دلار دیگر بابت هزینه حمل و تحویل و ۲,۶۰۰ دلار بخاطر مصرف سوخت بالا به آن افزوده خواهد شد. اما نسخه Heritage Edition گرانتر بوده و باید ۲,۱۴۰ دلار بیشتر برای آن پرداخت کرد. سفارش نوارهای رنگ‌ شده بصورت دستی هم ۱۲,۱۴۰ دلار دیگر به قیمت نهایی اضافه می‌کند.

شلبی GT500 مدل ۲۰۲۲ با رنگ اختصاصی کد نارنجی نیز قابل انتخاب خواهد بود. این رنگ که مخصوص مدل‌های تولیدی بخش پرفورمنس فورد است، قبلا برای ابرخودروی GT و F-150 رپتور عرضه شده و در آینده در دسترس مشتریان نسخه رپتور از برانکو هم قرار خواهد گرفت.

در کنار GT500 فورد نسخه Coastal Edition از ماستنگ ۲۰۲۲ را نیز معرفی کرده است. این نسخه بر مبنای ماستنگ اکوبوست پریمیوم توسعه یافته و در دو اتاق کوپه و کانورتیبل تولید می‌شود. جلوپنجره مشکی، اسپویلر عقب، چند نوار جانبی، رینگ‌های آلومینیومی ۱۹ اینچی با پره‌های مشکی و شکاف‌های بغل از جمله مشخصات این نسخه هستند.

در داخل کابین دامنه تغییرات خیلی محدود است، ولی لوگوی نورپردازی شده در چارچوب درها و چند نشان موجود در قسمت‌های مختلف از جمله داشبورد و صندلی‌ها از موارد قابل ذکر به شمار می‌روند.

ناگفته نماند نسخه Coastal Edition فقط با رنگ‌های آبی Brittany، نارنجی سایبری و قرمز رپید وارد بازار خواهد شد. این نسخه ۱۹۹۵ دلار گران‎تر بوده و از بهار پیش رو به فروش خواهد رسید./دیجیاتو

برچسب ها: فورد خودرو
ارسال نظر
آخرین اخبار