۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۴
تعداد بازدید: ۹۵۷۷۲
فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی با اشاره به این مطلب که نگاه امنیتی به موضوع شب چهارشنبه آخر سال نداریم گفت: البته هر موضوع اجتماعی یک سری باید ها و نبایدهایی دارد که باید رعایت شود.
کد خبر: ۲۸۰۹۳

نگاه امنیتی به چهارشنبه آخر سال نداریم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، سردار احمد رضا رادان در مراسم آغاز به کار قرارگاه نوروزی گفت: اشراف اطلاعاتی پلیس در شب چهارشنبه آخر سال باید به گونه‌ای باشد که هیچگونه زشتی و پلیدی فرصت رخ دادن در این شب را پیدا نکند یعنی نباید سرقتی رخ بدهد و نباید ناامنی رخ دهد و نباید به گونه‌ای باشد که خاطر مردم در آستانه نوروز مکدر شود.

وی افزود: در قرارگاه‌های دهگانه همه تلاش تان را انجام دهید تا به این مهم دست پیدا کنیم و من توقعم از قرارگاه ظفر این است که بیش از قرارگاه‌های دیگر پای کار باشد، زیرا امسال سال خاصی است برای انجام مأموریتی خاص در حوزه انتظامی است.

سردار رادان گفت: اگر ما بخواهیم به صورت کامل کارمان را انجام بدهیم باید همه ما حواسمان باشد اعم از همه فرماندهان که امسال نوروز ۱۴۰۲ سال آزمون انتظامی در نزد مردم خواهد بود آن هم در همه حوزه‌هایی که مأموریت انتظامی و خدمت رسانی به مردم در آن دیده شده است.

فرمانده فراجا گفت: از این رو بدانید که ما به چهارشنبه آخر سال نگاه امنیتی نداریم و یک نگاه کاملاً اجتماعی به آن داریم که باید مورد توجه دوستان باشد، اما هر موضوع اجتماعی هم شامل باید‌ها و نباید‌هایی است که از سوی مردم هم پذیرفته شده است.

سردار رادان گفت: ما دلمان می‌خواهد چهارشنبه آخر سال برای مردم شبی خاطره انگیز باشد و توقع داریم خانواده‌ها کنار فرزندانشان باشند تا خدای نکرده شور جوانی و هیجان نوجوانی باعث نشود خاطره‌ای بد در آستانه نوروز رقم بخورد./ مهر

برچسب ها: سردار احمدرضا رادان چهارشنبه سوری فرمانده کل انتظامی کشور
ارسال نظر
آخرین اخبار