۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۹
تعداد بازدید: ۷۲۷۲۸
عضو هیئت رئیسه مجلس با تاکید بر ضرورت حمایت از تولید در راستای بهبود وضعیت اقتصادی کشور، گفت: نمی‌شود بانک‌ها تصدی گری کنند و انتظار داشته باشیم تولیدکننده ما موفق باشد چراکه با تسهیلات بالای ۳۰ درصد و بهره‌های کلان، تولید رونق پیدا نمی‌کند که انتظار داریم این روند توسط دولت اصلاح شود.
کد خبر: ۲۹۱۱

مجتبی یوسفی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خطوط» اظهار داشت: مردم در شرایط فعلی جامعه خواهان رسیدگی فوری به دو موضوع مهم هستند که یکی بحث واکسیناسیون است که دولت تا کنون اقدامات موثری در این زمینه انجام داده است و بحث مهم دوم، موضوع اقتصاد و معیشت است که با سیاست‌های غلط دولت‌ها و دولت گذشته، ظرف ۵۰ سال گذشته بدترین شرایط را از نظر کاهش ارزش پول ملی تجربه می‌کنیم.

کاهش ارزش پول ملی یعنی فقیرتر شدن اقشار آسیب‌پذیر!/ ظرف 50سال گذشته بدترین شرایط ارزش پول ملی را تجربه می‌کنیم!

عضو کمیسیون عمران ادامه داد: کاهش ارزش پول ملی یعنی تورم و فشار بر فقرا و فقیرتر شدن اقشاری که قادر به تامین معیشت خود نیستند؛ برای اینکه بتوانیم سطح درآمد مردم را بالا ببریم، باید به اشتغال به جای واسطه گری توجه جدی داشته باشیم.

سیاست های داخلی و خارجی باید در راستای حمایت از تولید باشد

عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان با تاکید بر ضرورت حمایت از تولید، خاطرنشان کرد: به دنبال حمایت از تولید، ارزش پول ملی بالا رفته و اشتغال ایجاد می‌شود؛ بنابراین سیاست های داخلی و خارجی ما در تمامی حوزه‌ها باید در راستای حمایت از تولید باشد.

نمی شود بانک‌ها تصدیگری کنند تولیدکننده موفق باشد

یوسفی ادامه داد: نمی شود بانک ها تصدی گری کنند و انتظار داشته باشیم تولیدکننده ما موفق باشد چراکه با تسهیلات بالای ۳۰ درصد و بهره های کلان، تولید رونق پیدا نمی‌کند که انتظار داریم این روند توسط دولت اصلاح شود.

 

برچسب ها: تولید تسهیلات ۳۰ درصد رونق نمی‌گیرد! بانک‌ها تصدیگری مردم رسیدگی فوری واکسیناسیون معیشت
ارسال نظر
آخرین اخبار