۲۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۹
تعداد بازدید: ۱۰۵۴۹۲
رئیس سازمان صدا و سیما در جریان بازدید از پشت صحنه برنامه «سید خندان» گفت خنده‌ای که سید خندان بر لب مخاطب می‌آورد، فاخر و نشأت گرفته از فکر و شناخت است.
کد خبر: ۲۹۶۵۲

نظر رئیس صدا و سیما درباره طنز «سید خندان»

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، در بازدید رئیس صدا و سیما از پشت صحنه برنامه «سیدخندان» که وحید جلیلی قائم مقام رئیس سازمان صداوسیما در امور فرهنگی، حسین قرایی مدیرکل روابط عمومی رسانه ملی و حامد بامروت نژاد رئیس شبکه دو نیز حضور داشتند، جبلی به عوامل برنامه، خداقوت گفت و به موفقیت این برنامه در نوروز اشاره کرد.

وی گفت: خنده‌ای بر روی لب مخاطب ارزشمند است که فاخر باشد یعنی از فکر و شناخت نشأت گرفته باشد و این اتفاق توسط این برنامه انجام می‌شود.

در ادامه بامروت‌نژاد، رئیس شبکه دو توضیحاتی در مورد برنامه ارائه کرد. وی گفت: جمعی از جوانانی که تجربه چندساله در حوزه طنز دارند در بخش‌های مختلف این برنامه مشغول فعالیت‌اند. یکی از اهداف ما از تولید «سیدخندان» این بود که نشان دهیم ایجاد جذابیت در برنامه تلویزیونی، منحصر به موارد محدودی مانند پخش موسیقی و حضور سلبریتی و ... نیست و گاهی شنیدن یک شعر خوب، خواندن شاهنامه، روایت خاطره و... هم برای مخاطب جذاب‌اند.

بامروت اضافه کرد: قصد داریم در ادامه تولید این برنامه، تعامل با تماشاگر‌های حاضر که از شهر‌های مختلف هستند بیشتر شود و آن‌ها در برنامه بیشتر مشارکت داده شوند مثلا از میهمان سؤال بپرسند و از خاطرات‌شان بگویند.

«سید خندان» برنامه شبانگاهی شبکه دو است بخش مختلفی در حوزه‌های شعر، استندآپ کمدی، نمایش، دوبله، ترانه و سرود و... دارد. همچنین گفت‌وگویی پیرامون موضوع هر قسمت با چهره‌هایی ویژه که تجربه‌ای خاص دارند، انجام می‌شود و تماشاگران حاضر در استودیو نیز حضوری فعال در صحنه دارند.

«سید خندان» کاری است از گروه اجتماعی شبکه دو به تهیه‌کنندگی محمدحسین بزرگی، سردبیری و اجرای محمدرضا شهبازی و کارگردانی احسان حسینی است./ تسنیم

برچسب ها: پیمان جبلی رئیس صدا و سیما صدا و سیما برنامه تلویزیونی شبکه دو سیما
ارسال نظر
آخرین اخبار