۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۵
تعداد بازدید: ۳۵۸۴۶۳
رییس شورای اسلامی شهر تهران اظهارکردَ: هوشمند سازی شهر بسیاری از مشکلات شهری از جمله ترافیک را مرتفع می‌کند.
کد خبر: ۲۹۹۴

 

هوشمندسازی شهر ترافیک را کاهش می دهد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط مهدی چمران امروز در اولین رویداد ملی شهر هوشمند هوشمند سازی شهر را از نیازمندی‌های کشور دانست و ابراز امیدواری کرد که این  رویداد علمی بتواند زمینه ساز تحقق آن شود و افزود: هوشمند سازی شهر از مهمترین مسایلی است که چند سالی است با آن مواجه هستیم و تلاش‌های زیادی برای آن شده است‌.

وی با بیان اینکه شهرداری تهران اولین نهادی بود که در این زمینه اقدام کرد، اظهار کرد: شهرداری تهران در این زمینه توانسته زیر ساخت‌هایی ایجاد کند که امیدواریم این حرکت با سرعت بیشتری ادامه یابد چرا که هوشمند سازی شهرها صرفه‌های زیادی دارد و می‌تواند بسیاری از مشکلات و مصائب را مرتفع کند.

چمران تاکید کرد: شهرداری جایی است که با شهروندان بیشترین تماس را دارد و شهرداری تهران برای سرعت بخشیدن به هوشمند سازی شهر نیازمند همکاری با مراکز و مراجع علمی است.

رییس شورای اسلامی شهر تهران یکی از مزایای هوشمند سازی شهر را کاهش ترافیک و صرفه جویی در وقت و هزینه دانست و خاطر نشان کرد: علاوه بر شهرداری تهران، شهرداری مشهد نیز در زمینه هوشمند سازی اقدام کرده است و امیدواریم سایر شهرداری‌ها نیز در این حوزه اقدام کنند./ ایسنا

برچسب ها: شهر هوشمند شورای اسلامی شهر تهران
ارسال نظر
آخرین اخبار