۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۰
تعداد بازدید: ۱۲۰۹۹۶
نماینده مجلس گفت: در کابینه وزیر آموزش و پرورش، وزیر صنعت، معدن و تجارت و وزیر جهاد کشاورزی وجود ندارد. با توجه به این‌که فصل کشاورزی فرا رسیده است انتظار می‌رود رئیس جمهور برای رسیدگی به امورات مردم تعلل نکرده و سریع‌تر سه وزیر پیشنهادی خود را معرفی کند.
کد خبر: ۳۰۵۳۱

رئیس‌جمهور سریع‌تر وزرای پیشنهادی صمت، کشاورزی و آموزش را معرفی کند

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، جبار کوچکی نژاد در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی بیان کرد: اکنون سه وزارتخانه در دولت که بسیار نقش مهمی دارند، بدون وزیر است. در کابینه وزیر آموزش و پرورش، وزیر صنعت، معدن و تجارت و وزیر جهاد کشاورزی وجود ندارد. با توجه به این‌که فصل کشاورزی فرا رسیده است انتظار می‌رود رئیس جمهور برای رسیدگی به امورات مردم تعلل نکرده و سریع‌تر سه وزیر پیشنهادی خود را برای این وزارتخانه‌ها به مجلس شورای اسلامی معرفی کند.

نماینده رشت در ادامه اظهار کرد: هفته آینده صحن مجلس شورای اسلامی تعطیل است و دیگر فرصتی برای تلف شدن وجود ندارد امروز مردم دچار مشکل هستند و برنج کشاورزان در شمال کشور در انبار‌ها باقی مانده است و برنج محصولی است که اگر یکسال بگذارند دیگر قابل استفاده نیست. انتظار داریم هرچه سریع‌تر به داد کشاورزان برسیم.

/باشگاه خبرنگاران جوان 
برچسب ها: مجلس شورای اسلامی وزارت آموزش و پرورش رئیس جمهور
ارسال نظر
آخرین اخبار