۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۱
تعداد بازدید: ۵۳۵۸۳۲
اولین استقبال بخش صنعتی کشور از گزینه پیشنهادی رئیس جمهور برای تصدی وزارت صنعت، معدن و تجارت با اعلام حمایت انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت ایران از طریق نامه نگاری انجمن مذکور به رئیس مجلس شورای اسلامی آغاز شد.
کد خبر: ۳۱۳۴۵

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، مهندس احسان ثقفی، رئیس هیئت مدیره انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت ایران به نمایندگی از قریب به ۱۰۰۰ شرکت ممتاز فعال در حوزه‌های انرژی و نفت با ارسال نامه‌ای به محمد باقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی که رونوشت‌هایی از آن نیز به دفتر مقام معظم رهبری، روسای کمیسیون‌های صنایع و انرژی مجلس ارسال شده است، حمایت شرکت‌های زیرمجموعه مجموعه انجمن مذکور را از تصدی وزارت صمت توسط دکتر علی آبادی به عنوان گزینه اصلح و شایسته اعلام کردند.

در بخشی از نامه انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت ایران به رئیس مجلس شورای اسلامی آمده است: به منظور استمرار مقاومت اقتصادی و تحقق منویات مقام معظم رهبری و رشد تولید و مهار تورم، نیازمند مدیرانی شجاع، توانمند، متعهد و کارآزموده از جنس جهاد و صنعت و خودباوری هستیم که با آگاهی از شرایط خطیر کشور و همت عالی موجبات تقویت جبهه‌های مقاومت اقتصادی را فراهم آورند.
همچنین در بخش دیگری از نامه انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت ایران تاکید شده است: به گواه مجاهدت‌های بی منت برادر ارجمندمان جناب آقای دکتر عباس علی آبادی استاد دانشگاه، مدیر و مدبر، ولایتمدار و مجاهد جبهه‌های جنگ تحمیلی و سنگر‌های اقتصادی و با عنایت به تعهد و تخصص مثال زدنی ایشان به نمایندگی از افسران و هزاران رزمنده جنگ اقتصادی فعال در این صنعت درخواست می‌نماید تا با حمایت همه جانبه جنابعالی و نمایندگان فهیم و دلسوز و با رای اعتماد قاطع در تصدی وزارت صنعت، معدن و تجارت، موجبات حمایت واقعی از تولید، تقویت روحیه کارآفرینان و مقدمات تحقق شعار سال و رفع دغدغه‌های دائمی رهبر عزیزمان که همان تولید، معیشت مردم و اقتصاد است را فراهم آورید.

بخشی از سوابق دکتر حسن علی آبادی


عباس علی‌آبادی، (زاده ۱۳۴۰، اراک) استاد دانشگاه و مدیر ارشد اجرایی ایرانی است. او سابقهٔ ریاست دانشگاه صنعتی مالک اشتر را دارد و اکنون مدیرعامل گروه مپنا است.

عباس علی‌آبادی فارغ‌التحصیل مقاطع تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد مکانیک با گرایش تبدیل انرژی از دانشگاه‌های صنعتی شریف و دانشگاه تهران و درجه دکترای مهندسی مکانیک از دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی با گرایش کنترل بوده و مدرس دروس مختلف مهندسی مکانیک و مباحث مرتبط با موتور‌های درون‌سوز (توربین‌های گازی) در دانشگاه‌های مختلف کشور است.

از جمله سوابق کاری و مدیریتی علی‌آبادی می‌توان به فعالیت در جهاد سازندگی، مشارکت در اجرا و مدیریت پروژه‌های نیروگاهی کرخه و کارون ۳، مدیریت‌عاملی شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران و معاونت وزیر نیرو در امور برق و انرژی اشاره کرد.

اولین حمایت بخش خصوصی از گزینه پیشنهادی تصدی وزارت صمت رقم خورد

برچسب ها: #وزارت صنعت، معدن و تجارت #وزارت نیرو رئیس دستگاه رئیس دانشگاه #دولت سیزدهم دولت آقای رئیسی نماینده مجلس شورای اسلامی #مجلس شورای اسلامی مجلس یازدهم شورای اسلامی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی محمدباقر قالیباف قالیباف
ارسال نظر
آخرین اخبار