۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۲
تعداد بازدید: ۵۷۵۵۶۴
عضو مجمع نمایندگان استان کرمان تاکید کرد: وزارت معدن یکی از نیازهای ضروری کشور است. امروزه وزارت صنعت، معدن و تجارت یک بدنه حجیمی دارد که امکان حرکت ندارد. در این کشور به وزارتخانه‌های چابک و مدیرانی شجاع، جسور و تصمیم‌گیر در این حوزه‌ها نیاز داریم.
کد خبر: ۳۱۴۷۳

همه مسئولین با رسانه‌ها ارتباط تنگاتنگ داشته باشند/از عملکرد خطوط خوشحال و راضی هستیم

کشور به وزارتخانه‌های چابک و مدیرانی شجاع، جسور و تصمیم‌گیر نیاز دارد/معدن باید از صنعت و تجارت تفکیک شود!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، نماینده مردم سیرجان درمجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خطوط، ضمن ابراز رضایت از عملکرد پایگاه خبری تحلیلی خطوط نسبت به شفاف سازی های عملکرد مسئولان و شرکت های دولتی، همچنین اطلاع رسانی دقیق و شفاف طی روزها و ماه های اخیر گفت: از عملکرد خطوط خوشحال و راضی هستیم.

حسن‌پور در خصوص رویکرد نیازی، سرپرست وزارت صمت از زمان تصدی این مسئولیت گفت: جا دارد از رویکرد جناب آقای نیازی به نوبه خود تشکر کنم. ایشان با اعزام یک هیئت به بهشت معادن ایران و بازدید معاون معدنی وزارت صمت طی 4 روز از تمامی نواحی کرمان بررسی کردند که چه ظرفیت‌ها و پتانسیل‌هایی در این استان وجود دارد

 شهباز حسن‌پور در رابطه با اقدامات مثبت دولت سیزدهم در حوزه معادن بخصوص استان معدنی کشورافزود : خوشبختانه در برنامه ششم متوجه شدیم که معدن باید پیشران اقتصاد کشور باشد به دلیل آنکه ظرفیت‌های معدنی کشور بسیار زیاد است.

نماینده مجلس شورای اسلامی در خصوص کاستی‌های حوزه معدن نیز اضافه کرد: در حوزه معدن کاستی‌های نیزمانند کوتاهی در خصوص زمین‌شناسی، عدم سرمایه‌گذاری در حوزه اکتشافات و همچنین عقب‌ماندگی نمره کشور در خصوص ذخایر موجود است.

در حوزه معدن کاستی‌های نیزمانند کوتاهی در خصوص زمین‌شناسی، عدم سرمایه‌گذاری در حوزه اکتشافات و همچنین عقب‌ماندگی نمره کشور در خصوص ذخایر موجود است

حسن‌پور در خصوص رویکرد نیازی، سرپرست وزارت صمت در وزارتخانه متبوع خود از زمان تصدی این مسئولیت گفت: جا دارد از رویکرد جناب آقای نیازی سرپرست وزارت صمت، به نوبه خود تشکر کنم. ایشان با اعزام یک هیئت به بهشت معادن ایران و بازدید معاون معدنی وزارت صمت طی 4 روز از تمامی نواحی کرمان بررسی کردند که چه ظرفیت‌ها و پتانسیل‌هایی در این استان وجود دارد. خوشبختانه در کرمان این ظرفیت‌ها موجود و رویکرد نیز بحث معادن کوچک مقیاس و متوسط مقیاس بود به دلیل آنکه معادن بزرگ تکالیفشان روشن است.

وی ادامه داد: امیدوار هستیم که دولت به معدن کشور نگاه ویژه‌ای داشته باشد. ما نیاز به وزارت معادن در این کشور داریم. باید معدن از صنعت و تجارت تفکیک شود.

حسن‌پور بیان کرد: وزارت معدن یکی از نیازهای ضروری کشور است. امروزه وزارت صنعت، معدن و تجارت یک بدنه حجیمی دارد که امکان حرکت ندارد. در این کشور به وزارتخانه‌های چابک و مدیرانی شجاع، جسور و تصمیم‌گیر در این حوزه‌ها نیاز داریم.

حسن‌پور در پایان با اشاره به ضرورت ارتباط و پاسخگویی مسئولان به رسانه ها به خاطر نقش روشنگری آنها در جامعه و اقناع افکار عمومی گفت: به عنوان یک نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی توصیه می‌کنم که همه مسئولین ارتباط نزدیک و تنگاتنگی با رسانه‌ها داشته باشند. همچنین رسانه ها نیز سعی کنند مطالبی را منتشر کنند که مستند بر واقعیات باشد. انتقاد سازنده بسیار ارزشمند است.

برچسب ها: شهباز حسن پور نماینده مجلس شورای اسلامی وزارت صنعت ، معدن و تجارت تفکیک وزارت صنعت
ارسال نظر
آخرین اخبار