۱۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۲
تعداد بازدید: ۱۵۲۲۹۷
واکنش نماینده استان کرمان به شفاف سازی عملکرد 1401شرکت ملی مس توسط خطوط:
نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در حاشیه پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی در خصوص گزارشات پایگاه خطوط درباره شفاف سازی عملکرد شرکت ملی مس در سال 1401 گفت: اگر شرکت ملی مس عملکرد خلافی انجام دهد، دلیلی بر حمایت من نیست، قطعا اعتراض می کنم.
کد خبر: ۳۱۵۱۴

شرکت ملی مس خلاف انجام دهد قطعا اعتراض می‌کنم!/انتقاد سازنده بسیار ارزشمند است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، شهباز حسن‌پوردر حاشیه پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی در گفتگو با خطوط  در خصوص مستندات ارائه شده  توسط پایگاه خبری تحلیلی خطوط درباره شرکت ملی مس گفت:هر چند بنده جزو افرادی هستم که بیشترین آسیب را از رسانه بخصوص فضای مجازی دیده ام و مطالب منتشرشده نیز بدون هیچ اسناد و مدارکی بوده است، اما اعتقادم براین است که انتقاد سازنده بسیارارزشمند است وهمه مسئولین باید ارتباط نزدیک و تنگاتنگی با رسانه‌ها داشته باشند. همچنین رسانه‌ها باید سعی کنند مطالبی را منتشر کنند که مستند بر واقعیات باشد.

نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی: توصیه من به مدیران پایگاه خبری تحلیلی خطوط و شرکت ملی مس ایران، این است که باید یک نشست صمیمانه برگزار کنند، اگر در این جلسه به نتیجه‌ای نرسیدند، آن موقع راه قانونی را در پی بگیرید

نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس ضمن ابراز رضایت از عملکرد پایگاه خبری تحلیلی خطوط نسبت به شفاف سازی‌های عملکرد مسئولان و شرکت های دولتی، همچنین اطلاع‌رسانی دقیق و شفاف طی روزها و ماه های اخیر گفت: خطوط ، طی این دوسال با جذب مخاطبین بسیار رشد بسیار خوبی داشته، همچنین در اطلاع‌رسانی دقیق و شفاف عمل کرده است. این چندمین نشست است که با مجموعه خطوط برگزار می‌کنم، خطوط در تمام مصاحبه‌ها صداقت  و کردار خود را نشان داده است. از این عملکرد خوشحال و راضی هستیم.

وی خاطرنشان کرد: توصیه من به مدیران خطوط و شرکت ملی مس ایران، این است که باید یک نشست صمیمانه برگزار کنند، اگر در این جلسه به نتیجه‌ای نرسیدند، آن موقع راه قانونی را در پی بگیرید.

حسن‌پور ادامه داد: طبق قانون هر فردی حق دارد اگر مطلبی خلاف عملکرد او منتشر شود، بتواند از طریق دادگاه صالح پیگیری کند.

عضو مجمع نمایندگان استان کرمان مطرح کرد: ما پشتیبان دولت و نظام هستیم. یکی از این نظام نیز مجموعه شرکت ملی مس ایران است. این شرکت به دلیل انجام سرمایه‌گذاری‌های کلان نیاز به حمایت سیاسی نماینده‌ها دارد؛ بعضی نماینده‌ها منتقد و بعضی پشتیبان عملکرد شرکت مس هستند. این موضوع بر اساس شناختی است که فرد نسبت به یک مجموعه پیدا می‌کند.

وی ادامه داد: شرکت ملی مس در حوزه انتخابیه بنده در مس چهارگنبد بهترین عملکرد را داشته است به طوری که معاونت معدنی وزارت صمت طی بازدیدی که هفته گذشته از این حوزه داشتند حرف‌های کارگران را گوش کردند و به حق و حقوق آن‌ها احترام گذاشتند. به عنوان یک نماینده در این قسمت وظیفه‌ام، حمایت از این شرکت است، اما اگر شرکت ملی مس عملکرد خلافی انجام دهد، دلیلی بر حمایت من نیست، قطعا اعتراض می کنم.

این نماینده مجلس شورای اسلامی بیان کرد: نمی توانیم بگوییم پایگاه خبری تحلیلی خطوط یا شرکت ملی مس پر از خطا یا اینکه بدون هیچ عیب و ایرادی هستند، چرا که ما همه انسان هستیم و گاهی مسئولیت‌هایمان را فراموش می‌کنیم.

نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در پایان ابراز امیدواری کرد پایگاه خبری خطوط و شرکت ملی مس در یک فضای بسیار دوستانه و صمیمی به یک جمع‌بندی برسند.

برچسب ها: شهباز حسن پور شرکت ملی مس پایگاه خبری تحلیلی خطوط اصحاب رسانه
ارسال نظر
آخرین اخبار