۰۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۶
تعداد بازدید: ۲۴۷۰۱۶
نایب رئیس اول کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید گفت: حرف‌هایی که گفته می‌شود مبنی بر اینکه معترضین به بخشنامه مخالف شفافیت هستند  ربطی به این موضوع و صحت ندارد.
کد خبر: ۳۱۹۸۵
نویسنده : امیر سیاهی

تاکید بر کلمه نمایندگان در بخشنامه وزارت کشور زیبا نبود/مخالفت معترضین به یخشنامه معاونت سیاسی کشور با شفافیت صخت ندارد!

 

جعفر قادری نماینده حوزه انتخابیه شیراز و رزقان در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی خطوط، درباره استیضاخ وزیر کشور گفت: تعداد ۲۰۰ امضا غلو شده بوده و این عدد درست نیست.

نایب رئیس اول کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید ادامه داد: بخشنامه معاونت سیاسی وزارت کشور اگر به نمایندگان اشاره نشده بود و در آن گفته می‌شد کسانی که داوطلب هستند بهتر بود. این تاکید بر کلمه نمایندگان زیبا نبود چون نماینده در هر حال نماینده است. این اشاره باید کلی صورت می‌گرفت تا شائبه ای به وجود نمی آمد و دولت خود را مورد توجه  در جهت دادن و یا حمایت از جریان خاصی قرار نمی داد. 

رئیس کمیته اقتصادی کمیسیون برنامه و بودجه افزود: در این بخشنامه اشاره به همراهی نمایندگان دارد و نمی‌شود به نمانیده گفت که این برنامه را انجام ندهد.

نماینده دوره یازدهم مجلس اظهار کرد: این حرف‌هایی که گفته می‌شود مبنی بر اینکه معترضین به بخشنامه مخالف شفافیت هستند  ربطی به این موضوع و صحت ندارد. مجلس پیشگام شفافیت بوده و این لایحه  را تکمیل نموده و در حال حاضر هم در مجمع تشخیص قرار دارد.

دیدگاه های مجلس در طرح انتخابات و اصلاحات آیین نامه انتخابات اعمال شده و تلاش می‌کنیم که ان شاءالله یک انتخابات پرشور و رقابتی برگزار شود تا مردم احساس غرور کنند.

برچسب ها: جعفر قادری بخشنامه وزارت کشور ستاد انتخابات کشور انتخابات قانون انتخابات مجلس نماینده مجلس شورای اسلامی
ارسال نظر
آخرین اخبار