۱۸ تير ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۱
تعداد بازدید: ۱۴۷۴۵۴
امروز مجددا ارزش معاملات در بازار ارزهای دیجیتال کم شده که این نشان می دهد بازار فعلا رمق خاصی ندارد.
کد خبر: ۳۲۲۵۴

روز خسته کننده ارزهای دیجیتال/ رشد 5 درصدی شیبااینو

به گزارش پایگاه خبری تحلیل خطوط، امروز ارزش معاملات بیت کوین به 7 میلیارد دلار رسیده که البته دلیل کاهش ارزش معاملات، تعطیلی بازارهای اروپا و آمریکا است. البته باید این را هم در نظر گرفت که برخی مواقع، حتی در همین روزهای یکشنبه هم ارزش معاملات بسیار بالا می رود.

این اتفاق زمانی رخ می دهد که قیمت ها با شیب تندی رشد یا کاهش پیدا می کنند که در این مواقع، نوسان گیران معاملات بیشتری را انجام می دهند. اما امروز بازار توان چنین حرکاتی را ندارد و طبیعتا ارزش معاملات هم کاهش یافته است.

امروز بیت کوین با رشد حدود نیم درصدی، در حدود نرخ 30300 دلار معامله می شود و ارزش بازار آن نیز به 588 میلیارد دلار رسیده است.

بازده هفتگی بیت کوین سرانجام وارد محدوده منفی شد و طی یک هفته گذشته حدود یک درصد از قیمت این ارز دیجیتال کاسته شده است. البته در مقیاس ماهانه وضعیت فرق می کند و بیت کوین حدود 13 درصد رشد کرده است.

نوسان اندک اتریوم

اتریوم هم امروز با رشد حدود نیم درصدی، در نرخ 1870 دلار معامله می شود. اتریوم در مقیاس هفتگی بیش از 2 درصد کاهش قیمت داشته و در مقیاس ماهانه یک درصد رشد داشته است.

ارزش معاملات اتریوم طی شبانه روز گذشته کمی کمتر از 4 میلیارد دلار بوده و ارزش بازار آن نیز عدد 224 میلیارد دلار را نمایش می دهد.

تعادل در اکثر آلت کوین ها

امروز در فهرست 50 ارز برتر بازار، تقریبا نیمی از نمادها مثبت هستند و نصف دیگر هم در محدوده منفی معامله می شوند.

شیبااینو با رشد 5 درصدی، در صدر فهرست نمادهای پربازده قرار دارد. آوالانچ هم با رشد 3 درصدی در جایگاه دوم است. مابقی نمادهای مثبت رشدی کمتر از 2 درصد دارند و جالب اینکه اکثر آن ها نوسان کمتر از یک درصد داشته اند.

در میان نمادهای منفی، آوی و Bitcoin SV با افت 4 درصدی بیشترین کاهش قیمت را دارند. میکر و بیت کوین کش هم 3 درصد کاهش قیمت داشته اند. مابقی نمادهای منفی افتی کمتر از 3 درصد دارند.

در مقیاس هفتگی سولانا با رشد 13 درصدی بیشترین افزایش قیمت را دارد. طی این مدت، گراف 9 درصد، آوالانچ 8 درصد و فایل کوین 7 درصد رشد کرده اند که از نمادهای پربازده در مقیاس هفتگی محسوب می شوند. بیشترین افت هفتگی هم مربوط به Bitcoin SV با کاهش قیمت 17 درصدی است.

سقوط 22 درصدی ارزش معاملات

ارزش بازار ارزهای دیجیتال امروز حدودا یک دهم درصد رشد داشته و همچنان روی رقم 1.18 تریلیون دلار باقی مانده است. ارزش معاملات اما 22 درصد افت داشته و به رقم 19 میلیارد دلار رسیده است.

ارزش معاملات دیفای طی شبانه روز گذشته 1.7 میلیارد دلار بوده و در استیبل کوین ها هم 17 میلیارد دلار معامله انجام شده است./فرتاک نیوز

برچسب ها: بیت کوین ارز دیجیتال بازار دلار اتریوم
ارسال نظر
آخرین اخبار