۱۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۹
تعداد بازدید: ۸۰۴۶۹
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: تعداد کاربرانی که طی ۲۴ ساعت گذشته از پنجره ملّی خدمات دولت هوشمند استفاده کرده اند به بیش از ۱۶ میلیون نفر رسیده که در نوع خود رکورد بی‌نظیری محسوب می‌شود.
کد خبر: ۳۲۲۶۵

چند نفر از پنجره ملی خدمات دولت هوشمند استفاده کردند؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، یکی از مهم‌ترین اهداف دولت سیزدهم شکل گیری دولت هوشمند است که بدون مراجعه حضوری، به صورت برخط و بدون ارسال هرگونه مدرکی قابل دریافت باشد. بنابراین این دولت اقدامات بسیاری در این زمینه برداشته و آن را به یک تکلیف قانونی برای همه دستگاه ها تبدیل کرده است.

در همین رابطه به تازگی عیسی زارع پور- وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات- با انتشار پستی در یک پیام رسان داخلی درباره پنجره ملی خدمات دولت هوشمند گفته گفته است: یکی از برنامه های اصلی دولت سیزدهم به سرانجام رساندن پروژه دولت هوشمند است. با توسعه روزافزون سامانه پنجره ملی خدمات دولت هوشمند و اتصال دستگاه‌های مختلف به آن گام مهمی در این راستا برداشته شده است.

وی افزود: طبق آمارهای موجود در این سامانه، تعداد کاربرانی که طی ۲۴ ساعت گذشته از پنجره ملّی خدمات دولت هوشمند (my.gov.ir) استفاده کرده‌اند به بیش از  ۱۶ میلیون نفر رسیده که در نوع خود رکورد بی نظیری محسوب می‌شود.

طبق گفته زارع‌پور، وزارت آموزش و پرورش، وزارت راه و شهرسازی، ‌ درگاه ملّی مجوزها و سازمان تامین اجتماعی، چهار سامانه پرمخاطب در روز گذشته بودند./ایسنا

برچسب ها: دولت هوشمند پنجره ملی خدمات دولت عیسی زارع پور وزیر ارتباطات
ارسال نظر
آخرین اخبار