۲۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۰
تعداد بازدید: ۵۸۹۷۵
در اتاق بازرگانی تهران برگزار می‌شود؛
در رویدادی که با موضوع ترسیم چشم‌انداز بازار رمزارزها در اتاق بازرگانی تهران برگزار می‌شود، امین شمس، استاد دانشگاه ایالتی اوهایو، آخرین تحولات این حوزه را تبیین می‌کند.
کد خبر: ۳۲۵۳۵

نشست پول دیجیتال، سکه‌های شرکتی و چشم‌انداز رمزارزها

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، نشست «پول دیجیتال، سکه‌های شرکتی و چشم‌انداز رمزارزها» بعدازظهر چهارشنبه 28 تیرماه از ساعت 14:00 در اتاق بازرگانی تهران برای علاقمندان به این حوزه برگزار می‌شود.

شرکت‌ها و فعالان بازار سرمایه، کارشناسان و مدیران بازار پول و نظام بانکی، صرافی‌ها، صرافی‌های دیجیتال و مبتنی بر رمزارز، فعالان حوزه بلاکچین و رمزارزها، فین‌تک‎‌‌ها و استارت‌آپ‌های حوزه مالی و دانشجویان و پژوهشگران اقتصاد، مالی و کسب‌وکار و علاقه‌مندان به حوزه رمزارزها مخاطبان آن بوده و حضور در این رویداد رایگان است.

این نشست که با حمایت اتاق بازرگانی تهران و در محل ساختمان شماره یک این اتاق برگزار می‌شود و امین شمس، استاد دانشگاه ایالتی اوهایو در آن سخنرانی می‌کند. علاوه بر سخنران این نشست، مهدی حق‌باعلی، دانش‌‌آموخته رشته تامین مالی از دانشگاه ایالتی جورجیا، و فرهاد نیلی، اقتصاددان، نیز حضور دارند و به پرسش‌های شرکت‌کنندگان پاسخ می‌دهند.

 

 

 
 
برچسب ها: #اتاق بازرگانی تهران صرافی رمز ارز بلاکچین استارت‌آپ‌ها بازار رمزارزها
ارسال نظر
آخرین اخبار