۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۳
تعداد بازدید: ۷۰۶۰۳
بیت‌کوین نزدیک منطقه مهم زمانی
بیت‌کوین پس از صعود به بالای ۲۵هزار دلار،با مقاومت خرس‌های بازار مواجه شد و دوباره به سمت زیر ۲۴هزار دلار ریزش کرد. آیا روزهای آینده بازار رمزارز سقوط خواهد کرد؟
کد خبر: ۲۰۱۹۴

بازار رمزارز

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، امروز ۲۵مرداد ۱۴۰۱، بازار رمزارز پس از اصلاح بیت‌کوین، اکثر رمزارز‌های بازار به سطوح حمایتی قبل خود بازگشتند. گفتنی است به عقیده برخی تحلیلگران بازار، ما به منطقه زمانی بازار نزدیک می‌شویم. این منطقه زمانی، جایی‌ست که انتظار می‌رود، بازار یک جهش یا ریزش را پیش‌رو داشته باشد.
قیمت بیت‌کوین اصلاح نزولی را از مقاومت ۲۵۰۰۰ دلار آغاز کرد. اتریوم بیش از ۴ درصد کاهش یافت، ریپل نیز به سمت ۰٫۳۵۵ دلار کاهش داشت. سولانا، کاردانو نیز بیش از ۵ درصد کاهش یافته‌اند.
تحلیل اتریوم
قیمت اتریوم نتوانست بالاتر از سطح محوری ۲۰۰۰ دلار باقی بماند. سپس اتریوم یک اصلاح نزولی را زیر سطح ۱۹۶۰ دلار آغاز کرد و در حال حاضر بیش از ۴ درصد کاهش یافته است و در زیر یک هزار و ۹۰۰ دلار معامله می‌شود. از طرف نزولی، حمایت اولیه نزدیک به سطح ۱۸۵۰ دلار است. حمایت اصلی بعدی نزدیک به منطقه ۱۸۲۰ دلار قرار دارد که زیر آن قیمت می‌تواند به شدت کاهش یابد.
در روند صعودی اتریوم، مقاومت، بسیار نزدیک به سطح ۱۹۴۰ دلار سطح اصلی پیش‌روی قیمت در صورت بازگشت به یک هزار و ۹۰۰دلار است. مقاومت کلیدی بعدی نزدیک به سطح ۱۹۶۰ دلار قرار دارد که بالای آن ممکن است قیمت منطقه مقاومت ۲۰۰۰ دلار را دوباره آزمایش کند.
سایر بازار رمزارز
تا لحظه نگارش این گزارش، کاردانو زیر ۰٫۵۶۵ دلار معامله می‌شود. اگر این روند کاردانو را به زیر ۰٫۵۵ دلار ببرد، ممکن است قیمت تا ۰٫۵۳۲ دلار نیز ریزش کند.
بایننس‌کوین در حال حاضر زیر سطح ۳۲۰ دلار معامله می‌شود. قیمت به حمایت ۳۱۲ دلار نزدیک می‌شود. نزول بیشتر قیمت به زیر این حمایت ممکن است قیمت را به سطح ۳۰۰ دلار برساند.
سولانا نیز بیش از ۶ درصد کاهش قیمت داشته و یک حرکت قوی به زیر حمایت ۴۵ دلاری را تجربه کرده است. قیمت در حال حاضر به سطح ۴۲٫۵۰ دلار نزدیک می‌شود، که زیر آن ممکن است پشتیبانی ۴۲ دلار را نیز آزمایش کند.

برچسب ها: استخراج رمزارز بازار رمزارزها
ارسال نظر
آخرین اخبار