۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۶
تعداد بازدید: ۱۰۵۰۶۰
سرپرست سازمان امداد و نجات با اشاره به راه‌اندازی مرکز پاسخگویی اضطراری امور امدادگران، از پاسخگویی به ۴۵۰ سوال امدادگران در این سامانه به صورت روزانه خبر داد.
کد خبر: ۳۲۷۲۲

پاسخگویی به ۴۵۰ امدادگر به صورت روزانه

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، بابک محمودی، سرپرست سازمان امداد و نجات، گفت: به صورت میانگین هر روز، ۴۵۰ سوال امدادگران در سامانه پاسخگویی به امدادگران، پاسخ داده می‌شود.

وی ادامه داد: این مرکز به منظور، رفع ابهامات امدادگران در حوزه‌های مختلف بیمه، درجه‌بندی، امریه سربازی، کمک هزینه ایاب و ذهاب، رفاهیات، پایگاه‌ها، مراکز عملیاتی و سایر امور، راه‌‎اندازی شده است.

محمودی افزود: امدادگران استان‌های آذربایجان شرقی، لرستان و خراسان رضوی بیشترین تماس تلفنی را با سامانه داشته‌اند.

سرپرست سازمان امداد و نجات عنوان کرد: بیشترین دلیل تماس امدادگران مربوط به ابهامات بیمه‌ای، امریه سربازی و حق‌الزحمه بوده است.

گفتنی است، سامانه پاسخگویی به امور امدادگران، با شماره ۱۱۲_۰۲۱۶۴۰۴۲۱۰۰ از ساعت ۸ صبح تا پایان وقت اداری، آماده پاسخگویی به ابهامات امدادگران است./مهر

برچسب ها: امداد رسانی حوادث سازمان امداد و نجات هلال احمر امدادگران هلال احمر
ارسال نظر
آخرین اخبار