۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۷
تعداد بازدید: ۹۰۹۶۸
رئیس ستاد بیمه اربعین بیمه مرکزی:
رئیس ستاد بیمه اربعین بیمه مرکزی گفت: همه افرادی که می خواهند در راهپیمایی اربعین حضور داشته باشند باید در سامانه سماح ثبت نام کنند تا بیمه شوند و در صورت نداشتن بیمه از مرز خارج نشوند.
کد خبر: ۳۳۱۵۱

بدون بیمه از مرز خارج نشوید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، علی اکبر ترکاشوند رئیس ستاد بیمه اربعین بیمه مرکزی در یک نشست خبری با بیان اینکه مردم بدون بیمه به عراق نروند گفت: ورودی بیمارستان‌های خصوصی عراق ۱۰۰ دلار است و بدون بیمه به سفر اربعین رفتن اشتباه محض است.

وی ادامه داد: سال گذشته یک میلیون نفر بدون بیمه وارد عراق شدند و ۲ میلیون نفر از زائران نیز بیمه داشتند.

این مقام مسئول تصریح کرد: طرحی را با پلیس در حال اجرا هستیم که هیچ زائری بدون بیمه از کشور خارج نشود.

وی خاطرنشان کرد: تمام افرادی که از مرز خارج می‌شوند باید در سامانه سماح ثبت نام کنند که هزینه آن نیز بسیار ناچیز است و عمده افرادی که در سال گذشته بدون بیمه بودند در این سامانه ثبت نام نکرده بودند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: در ۱۰۰ کیلومتری مرز نقاط حادثه خیز را شناسایی کرده و با کمک راهداری و پلیس راهور در حال رفع نقاط حادثه خیز هستیم.

ترکاشوند ادامه داد: بسیاری از شرکت‌های بیمه‌ای در حال قرارداد با دولت عراق و ایجاد نمایندگی در کشور عراق هستند و در ایام اربعین بیمه میهن به نمایندگی از صنعت بیمه در عراق حضور دارد.

وی خاطرنشان کرد: پیش بینی می‌شود امسال شاهد حضور ۴ میلیون نفر در راهپیمایی اربعین باشیم که همه این افراد باید بیمه باشند./مهر

برچسب ها: اربعین حسینی بیمه سامانه سماح صنعت بیمه
ارسال نظر
آخرین اخبار