۱۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۵
تعداد بازدید: ۱۱۱۴۳۹
با حکم نماینده ویژه رئیس جمهور و رئیس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز، «محمد حاجی‌باشی» به عنوان جانشین در امور داخلی و مدیرکل حوزه ریاست و روابط‌عمومی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز منصوب شد.
کد خبر: ۳۳۲۵۰

انتصاب مدیرکل حوزه ریاست و روابط‌عمومی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، سید مجید رضوی، نماینده ویژه رئیس جمهور و رییس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، محمد حاجی‌باشی را به‌عنوان جانشین در امور داخلی و مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز منصوب کرد.
در حکم انتصاب وی آمده است:
با استعانت از درگاه خداوند متعال و نظر به شایستگی مراتب تعهد، توانمندی و تجارب ارزشمندی که به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران داشته‌اید، جنابعالی را به عنوان «جانشین در امور داخلی، مدیر کل حوزه ریاست و روابط عمومی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز» منصوب می‌نمایم. انتظار دارد با نصب‌العین قرار دادن فرمان بی‌نظیر ولی امر مسلمین (مدظله‌العالی) پیرامون مبارزه همه جانبه با قاچاق کالا و ارز و قانون تشکیل ستاد و سند راهبردی در اجرای:
- ایجاد تعامل، همدلی و روحیه همکاری فی‌مابین معاونین، مدیران کل و مشاورین محترم جهت تحقق اهداف عالیه ستاد.- برگزاری جلسات شورای معاونین، معاونین و مدیران همچنین تهیه دستور جلسات به طور منظم و نوبه‌ای.- سامان‌بخشی به دیدارها و ملاقات‌های ریاست ستاد با مدیران ارشد سایر دستگاه‌های اجرایی کشور.- تنظیم برنامه سفرهای استانی با کمک و مشارکت معاونت برنامه‌ریزی، توسعه مدیریت و منابع.- پیگیری ویژه در خصوص تشکیل جلسات اصلی ستاد با همکاری معاونین ستاد.- ارائه نظرات مشورتی به رئیس ستاد در خصوص موضوعات حوزه کاری.- پیگیری اجرای دستورات رئیس ستاد از جمله امور کمیسیون‌ها، کارگروه‌ها و ... .
امید است در پرتو عنایت الهی تحت توجهات حضرت ولی‌عصر (عج) و به منظور اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تحقق آرمان‌های دولت مردمی و بهره‌گیری از تجربیات و توانمندی کلیه نیروها و ظرفیت‌های موجود موفق باشید.
سید مجید رضوینماینده ویژه رئیس جمهور و رئیس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز

/ اقتصاد پنهان.

برچسب ها: مبارزه با قاچاق کالا ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز روابط عمومی معاون اجرایی رئیس جمهور معاون رئیس جمهور رئیس جمهوری
ارسال نظر
آخرین اخبار