۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۱
تعداد بازدید: ۹۲۴۵۲
عضو کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه گفت: کمیسیون مصوب کرد که مشمولان دارای ۳ فرزند و بیشتر و مشمولان بالای ۳۵ سال دارای دو فرزند از خدمت سربازی معاف شوند.
کد خبر: ۳۳۳۳۹

مشمولان دارای ۳ فرزند و بیشتر از خدمت سربازی معاف می‌شوند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، جبار کوچکی نژاد با اشاره به مصوبات کمیسیون تلفیق در حوزه دفاعی بیان کرد: پیرو مصوبه کمیسیون تلفیق، ستاد کل نیروهای مسلح موظف است به منظور تحکیم، دفاع از استقلال، تمامیت ارضی کشور، استفاده بهینه از ظرفیت‌های ملی و ایجاد انگیزه لازم برای جوانان در انجام خدمت وظیفه و رشد تعالی و توانمندسازی و افزایش مهارت‌های آنها نسبت به تدوین ساز و کار بهینه‌سازی و استحکام بخشی نظام خدمت وظیفه عمومی اصلاح مقررات ذی‌ربط از جمله کاهش مدت خدمت وظیفه عمومی، کاهش نیاز به سرباز از طریق جایگزینی سایر عضویت‌ها، کاهش نیاز به خدمت پیوسته سربازان و پاره وقت نمودن خدمت سربازی برای بخشی از مشاغل سربازی به همراه الزامات آن اعم از فرهنگ سازی اقدام و به تصویب فرمانده معظم کل قوا برساند.

وی تاکید کرد: همچنین کمیسیون مصوب کرد که در طول سال‌های اجرای برنامه مشمولان دارای ۳ فرزند و بیشتر، مشمولان بالای ۳۵ سال دارای دو فرزند از خدمت سربازی معاف شوند. همچنین ستاد کل نیروهای مسلح مکلف شد در راستای تعیین تکلیف مشمولان غائب به نحوی برنامه‌ریزی نمایند تا وضعیت مشمولان غائب مشخص شود./مهر

برچسب ها: سربازی معافیت سربازی کمیسیون تلفیق جبار کوچکی نژاد
ارسال نظر
آخرین اخبار