۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۱
تعداد بازدید: ۱۸۴۳۶۷
معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی گیلان در خصوص معافیت سرباز قهرمان گفت: بر اساس قانون نفرات برتر مسابقات المپیک، مسابقات جهانی و آسیایی تحت پوشش کمیته بین‌المللی المپیک می‌توانند از معافیت سربازی بهره‌مند شوند.
کد خبر: ۱۷۲۱۷
این افراد از معافیت سربازی بهره‌مند می‌شوند
 
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، سرهنگ اسماعیل رجب‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگاران در تشریح این خبر اظهار کرد: براساس قانون نفرات برتر مسابقات المپیک، مسابقات جهانی و آسیایی تحت پوشش کمیته بین‌المللی المپیک می‌توانند از معافیت سربازی بهره‌مند شوند.
 
وی افزود: ورزشکارانی که در مسابقات جهانی، آسیایی و المپیک به خاطر همدردی با مردم مظلوم فلسطین و عدم رسمیت رژیم غاصب صهیونیستی از مسابقه با ورزشکاران آنان خودداری می‌کنند و امکان قهرمانی این ورزشکاران وجود داشته به خاطر ارج نهادن به تصمیم این افراد در صورت ارسال درخواست وزارت ورزش و تایید ستاد کل نیروهای مسلح در شمول تسهیلات مربوطه قرار می‌گیرند.
 
معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی گیلان گفت: مشمولان و خانواده‌های آنان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir، سامانه تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰ و یا کانال سازمان در پیام رسان سروش و ایتا به نشانی @khabaresarbazi از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند./ ایسنا
 
برچسب ها: معافیت سربازی مسابقات جهانی کمیته المپیک بازی های المپیک مشمولان غایب خانواده ورزشکاران ورزشکار
ارسال نظر
آخرین اخبار