۱۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۷
تعداد بازدید: ۳۴۳۶۰۲
امضای تفاهم‌نامه برگزاری نمایشگاه ساختمان؛
تفاهم نامه همکاری فیمابین انجمن تولد کنندگان و صادر کنندگان سازه‌های فولادی ایران و شرکت نمایشگاه‌های بین المللی شهر افتاب امضا شد.  
کد خبر: ۳۳۴۱۱
نویسنده : محدثه عزیزی

امضای تفاهم‌نامه برگزاری نمایشگاه ساختمان در شهر آفتاب

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، مراسم امضای تفاهم نامه و نشست خبری نمایشگاه ساختمان روز دوشنبه ۱۳/ ۰۶ /۱۴۰۲ راس ساعت ۹ در ساختمان معاونت مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران برگزارشد.این تفاهم نامه همکاری فیمابین انجمن تولد کنندگان و صادر کنندگان سازه های فولادی ایران و شرکت نمایشگاه های بین المللی شهر افتاب امضا شد. 

امضای تفاهم‌نامه برگزاری نمایشگاه ساختمان در شهر آفتاب

 

مهندس ضیایی رئیس انجمن تولیدکنندگان و سازندگان سازه‌های فولادی ایران ضمن تبریک ایام اربعین حسینی گفت: از سال گذشته جلساتی را با دوستان داشتیم. مجموعه به روز شهر آفتاب در سطح بسیار بالایی ساخته شده. بالاخره در این جلسات با کمک خداوند بزرگ و همراهی جناب آقای دکتر تقدسی نژاد توانستیم به توافقی برای برگزاری رویدادهای نمایشگاهی در مجموعه شهر آفتاب برسیم. خدارا شاکرم در یک مجموعه نمایشگاهی خوب  انجمن ما توانسته شروع کننده رویدادهای نمایشگاهی این حوزه در محلی بسیار عالی باشد.

دکتر مهرشاد عضو هیات مدیره شهر آفتاب گفت: مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب نمایشگاهی است در سطح ایران با استاندارهای روز و مدرن.
وی ادامه داد: این مجموعه  از دوسال اخیر دچار یک رکوردی شده بود اما خداروشکر از این فضا دوری کرده و به پایداری رسیدیم. موضوع بعد فراتر از بحث نمایشگاه است که در ادامه در خصوص این موضوع صحبت میکنیم. نمایشگاه شهر آفتاب فراتر از یک سطح نمایشگاهی است که در حال ایفای نقش است.
 
کد خدازاده مدیرعامل شرکت توسعه و تعاونی تسفا گفت: موضوع نمایشگاهی شهر آفتاب سرمایه گذاری عظیم و فرصت مغتنمی از نظر جانمایی است که اهمیتش بر هیچ کس پوشیده نیست. با توجه به بازدیدهایی که در حوزه نمایشگاهی داشتم به جرات میتوانم بگویم که مرکز شهر آفتاب یکی از مراکز نمایشگاهی قدر در حوزه خاورمیانه است. 
 
کدخدازاده ادامه داد: پیشنهادم این است که ذی نفعان حوزه ساختمان در این خصوص آستین همت را بالا بزنند تا بتوانیم بهره برداری هرچه بهتر داشته باشیم. بزرگترین رویداد نمایشگاهی ایران و شهر ایران بحث نمایشگاه صنعت ساختمان است که هرساله مردادماه برگزار می‌شود معضلات بسیاری در سئول همانند کمبود فضای نمایشگاه و شلوغی، جا و جانمایی با بحث مشارکت کنندگان داشته و  این دوستانی که از این نمایشگاه بازدید می‌کنند دچار یک پراکندگی صنعتی هستند.
 
امضای تفاهم‌نامه برگزاری نمایشگاه ساختمان در شهر آفتاب
 
وی تصریح کرد: ما پیشنهاد دادیم که صنایع همگن را در یک سالن داشته باشند که مردم بتوانند در کوتاه ترین زمان بازدید کنند. سایت شهر آفتاب میتواند با جمع آوری اطلاعات از ذی نفعان مساحت مورد نیاز و متراژ را جمع آوری کند که برای هر قسمت به چه متراژی نیاز است. مرکز نمایشگاه شهر آفتاب در موقعیتی قرار گرفته که قابل توسعه است و محدودیتی وجود ندارد. انجمن تولید کنندگان و صادرکنندگان سازده های فولادی ایران انجمنی متشکل است از سازه‌های فولادی سراسر ایران که جمعیت بالقوه‌ای هستند. که بالغ بر ۵۰۰ عضو دارد. از نظر اشتغال این صنعت یکی از پر اشتغال ترین صنایع امروز است. انجمن تولیدکنندگان سازه‌های فولادی تلاش کرد در یک سال گذشته  به دوستانی که در شهر افتاب فعالیت می‌کنند نزدیک شود و تلاش دارد میشود که حداکثر ذی نفعان در این امر مهم تلاش بکنند تا بتوانیم در آینده هر چه نزدیک نمایشگاه‌ها مربوط به صنعت ساختمان را در سایت زیبا ی شهر آفتاب داشته باشیم.

مهندس گوران دبیر انجمن صنفی کارفرمایی انبوه سازان گفت : این نمایشگاه را باید تبدیل به یک نمایشگاه بین‌المللی بکنیم .ما باید در حوزه اجرا وارد یک قرارداد باند مدت شویم. برای بهره برداری این وضعیت را باید واگذار کنند به بخش خصوصی.

زرینی نژاد عضو هیئت مدیره انجمن گفت: در ماه گذشته طبق بازدیدی که از شهر آفتاب داشتیم بسیار لذت بردم و  متاسف بودیم که چرا در این چندسال از نمایشگاه برای عرضه کالاها استفاده نشده  اما امیدوارم با امضای این تفاهم نامه بتوانیم نمایشگاه شهر آفتاب را بسیار خوب و عالی احیا کنیم.
برچسب ها: شهرآفتاب نمایشگاه ساختمان فولادسازان صنایع فولاد تولید فولاد
ارسال نظر
آخرین اخبار